Onko muka olemassa muuta kuin klitorisorgasmi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
En mä ainakaan saa ikinä muuten kuin klittaa ärsyttämällä, onko se sit vaan huhupuhetta että sais emätinorgasmin. Ja olen siis jo nelikymppinen, vai onko mussa jotain vikaa?

On!! Mäkin luulin pitkään, että muunlaiset oot on vaan huhupuhetta.
Nykyisen mieheni kanssa saan lähes joka kerta! En sit tiiä mistä johtuu, mut alkuunsa en saanut nykyisenkään kanssa muuten ku klitorista hinkkaamalla, sit se vaan yks kerta tapahtu ihan yllättäen! Ja muuttui kerta kerralta helpommaksi ja nykyisin saan lähes aina.

mä en saa klitorisorgasmia, mut en oo kyl pahemmin ikinä ees kokeillu, jotenkin sen hinkkaaminen ei vaan tunnu hyvältä, yhdynnässä saan kyllä orgasmin/orgasmeja, ja se tuntuu aivan mahtavalta. kunhan vaan olen täysillä "tilanteessa" mukana, enkä ajattele mitään muuta kuin sen hetkistä sekstausta. ikinä en ole orgasmin saatuani "ruiskauttanut" mutta sellainen tunne on kyllä niinkuin jotain olisi tullakseen pihalle, sen haluisin vielä kokea...

Alkuperäinen kirjoittaja äp:
mä en saa klitorisorgasmia, mut en oo kyl pahemmin ikinä ees kokeillu, jotenkin sen hinkkaaminen ei vaan tunnu hyvältä, yhdynnässä saan kyllä orgasmin/orgasmeja, ja se tuntuu aivan mahtavalta. kunhan vaan olen täysillä "tilanteessa" mukana, enkä ajattele mitään muuta kuin sen hetkistä sekstausta. ikinä en ole orgasmin saatuani "ruiskauttanut" mutta sellainen tunne on kyllä niinkuin jotain olisi tullakseen pihalle, sen haluisin vielä kokea...
Pitää antaa vaan mennä täysillä,siitä se lähtee.

Yhteistyössä