Onko muka ne POLAR O PYR..jotain, vaatteet jotenki laaturenttuja?

Kotona Kirves Kädessä

Aktiivinen jäsen
08.04.2007
30 102
1
36
Kävin tänään sivistääs itteäni ko. rättikaupas, ja ne kaikkihan oli tehty jossain Turkis, Indonesias. Ja joku t-paita maksoi 30?? Näyttivät ihan perus H&M räteiltä, ja olivat samoissa maissakin valmistettuja, mutta silti kalliimpia. Miksi, on ko ne muka oikeesti hyviä?

no eivät sentään kiinassa. Luomuvalikoima on parempi ja ei ne paidat kyllä 30e maksa vaan 20e.

Ulkonäöstä mielelläni maksan ja niistä pirteistä väreistä.

Mä taas selasin huutista yks päivä ja ihmettelin suunnattomasti, miten ihmiset maksaa käytetyistä Me&I vaatteista ihan tolkuttomasti.. uudetkaan ei maksa paljoa.. ja kun ne ei ainakaan ole mitenkään laadukkaita, haalistuvat yhtä nopeesti kuin Lindexinkin vaatteet..

Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Mä taas selasin huutista yks päivä ja ihmettelin suunnattomasti, miten ihmiset maksaa käytetyistä Me&I vaatteista ihan tolkuttomasti.. uudetkaan ei maksa paljoa.. ja kun ne ei ainakaan ole mitenkään laadukkaita, haalistuvat yhtä nopeesti kuin Lindexinkin vaatteet..

samaa ihmetellyt. lasten t-paidatkin venähtää tosi äkkiä.

Katoin kans kaverin Me&I vaatteita, ja ihan samalla lailla nekin oli haalistuneet, kuin "tavis" vaatteetkin.

Ei ole mitään sen laadukkaampaa, ihan peruskamaa, mutta kalliimpaa
ite tykkään niistä osittain siksi että ei tule joka lapsella vastaan kuten lindexin vaatteet

Kyllä popin vaatteet on laadukkaampia kun esim hm:n ja lindexin. Tosi nykyään kun lastenvaatteiden ei enää tartte kestää isältä pojalle, en tiedä onko ehdoton kestävyys enää niin ehdotonta... Mutta pysyvät kuosissaan, väreissään ja ehjinä pidempään.

meillä olevat popit ovat kestäneet paremmin kuin henkkamaukka. Ehdottomasti paremmin kuin lindex.

Huhut väittävät laadun heikenneen. Ulkovaateet ovat kuulemma laadukkaitayhä.

Mielestäni POPin vaatteet ovat kyllä laadukkaampia kuin esim. Lindexin vaatteet. Saumat pysyvät pesusta toiseen suorina, eivätkä värit haalistu niin nopeasti. POPilla on myös ekologinen mallisto (luomupuuvillaa), mistä tykkään ja ovat mielestäni kivemmän näköisiä kuin juurikin esim. Lindexin ja HM:n kimpsut.

Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Mielestäni POPin vaatteet ovat kyllä laadukkaampia kuin esim. Lindexin vaatteet. Saumat pysyvät pesusta toiseen suorina, eivätkä värit haalistu niin nopeasti. POPilla on myös ekologinen mallisto (luomupuuvillaa), mistä tykkään ja ovat mielestäni kivemmän näköisiä kuin juurikin esim. Lindexin ja HM:n kimpsut.

meiltä löytyy myös luomupuuvillatuotteita. ( organic-cotton) siis H&M

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Mutta siis samoissa riistomaissa valmistetaan ne vaatteet, kuin H&M rätit? Tai sellainen kuva mulle tuli, olin jotenkin odottanu, et vaatteet olis olleet muualla, kuin Indonesias valmistettuja.

Juu, eiköstä oikeastaan kaikki vaatteet valmisteta riistomaissa? :/

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:

Katoin kans kaverin Me&I vaatteita, ja ihan samalla lailla nekin oli haalistuneet, kuin "tavis" vaatteetkin.

Mä ostan mieluummin Lindex/H&M/Seppälä/KappAhl -paitoja 2 - 3 siihen hintaan kuin Meandin yksi paita maksaa. Ja mulla jotenkin mennyt jo maku niistä muutenkin =)

Yhteistyössä