onko muitten miehet tällaisia, kun nukuttavat lapsia??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

??

Vieras
lapsi ei nukahtanut heti (kun se yleensä nukahtaa aika nopeesti ja aina haluaa isän nukuttavan), niin isällä meni HERMO ja tulee pois ja pelaa vaan tietokoneella.. ja huutaa lapselle, että mee nukkuun, kun lapsi tuli siihen viereen että tuu isi.... :( :(
Yritin itse lähteä nukuttamaan (eli lukemaan satuja kun tykkää niistä), niin lapsi vaan kiukkuaa, että isän pitää tulla.

Ei, mutta minun mieeni ei olekaan dille, vaan oikeasti rakastaa lastaan.

Lapsi on tottunut nukahtamaan niin, että hänelle luetaan iltasatu ja sitten istutaan sängyn vieressä ja silitetään poskesta ja selästä kunnes rauhoittuu ja sitten siitä jo nukahtaakin.

Tämä on meidän iltarutiinimme.
Silloin kun minä nukutan niin luen sadun ja silitän.
Silloin kun mieheni nukuttaa niin hän lukee sadun ja silittää.

Joten kannattaisi potkaista sitä ukkoa peruuksille ja kysyä kumpi on rakkaampi oma lapsi vai tietsikka, vaikka taitaisi miehesi tietsikan valita.

No ei kuulosta kivalle käytös. Mutta, onko tässä nyt takan se että miehesti on hoitanut nukuttamiset jo pitkään, että alkaa tympimään. Ehkä sun nyt vaan kannattais mennä nukuttamaan, kyllä sen lapsen täytyy oppia nukahtamaan myös toisen vanhemman kanssa....

mie nukutan pojan 1,5v aina koska ei nukahda jos isä nukuttaa. usein vaan istun tässä ja rauhallisesti sanon viereisessä huoneessa nukkuvalle pojalle, että nyt on yö käy nukkumaan, kahdella sanomisella nukahtaa yleensa

yli 40 v. jo..

kysy onko äijällä vaihdevuodet, kun noin kärttyyttää. Sano, että lapselle tulee onneton elämä, jos kokee olevansa vanhemmalleen turha riesa. Kerro, että helvetissä on erityinen paikka semmoisille vanhemmille, jotka ei lastaan rakasta ellei se käyttäydy kuin kone. Siellä on erityisosasto pelihulluille isille, jossa hirviölapset ei nukahda koskaan, mutta lähettävät tulenlieskoja iskälle persuuksiin jos edes ajattelee pahaa.

Alkuperäinen kirjoittaja täh;23989140:
No ei kai kukaan joka jumalan ilta jaksa lukea kunnes kakara nukahtaa. Mene nyt itse vaan lukemaan. Jos ei kelpaa, niin huutakoon.

no olen kyllä lukenutkin... turha tulla arvosteleen, jos et tiedä todellista tilannetta. esim. mies on aika paljon työreissuilla (esim. kuukauden) niin silloin kyllä kelpaa äiti nukuttamaan... JA JOKA ILTA LUEN!!!!! :D

NO MEIDÄN lapsi on ainakin opetettu siihen että iltarukousten + mahdollisten satujen jälkeen hän jääpi ihan itsekseen vartoomaan sitä untansa. eihän siitä mitään tulisi jos sielä pitäis istua silittelemässä poskista ja jaloista.. pentu sänkyyn vaan ja sen verta kovat ukaasit että pois ei hypitä.

luojan kiitos olen onnistunut opettamaan kakarani ihan pienestä pitäen nukahtamaan yksin, ja ihan ilman itkuja!

No kyllä mullakin meinaa välillä hermo napsua, jos lapsi (2v) pomppii jatkuvasti ylös sängystä kun pitäis nukkua. Sille siis luetaan iltasatu ja sen jälkeen halit, pusut ja hyvän yön toivotukset. Toisinaan se sit alkaa hyppimään pois sängystä ja kymmennennettä kertaa kun sitä vie takasin, niin joskus tulee jopa vähän ärähdettyä...

Meillä ei juurikaan nukuteta lapsia, mutta joskus tilanne vaatii rauhoittamista ja silloin joko mie tai mies mennään jompikumpi sinne lastenhuoneeseen ja istutaan siellä hetki. Joko luetaan satua, lauletaan unilaulua tai istutaan vaan.

Tosin mies joskus sit heittää itsensä sinne sohvalle tai lattialle pituelleen ja lopulta lapset nukahtaa miehen tasaiseen kuorsaukseen... tai tulee sanomaan mulle, että äiti hae isi pois, että me voidaan nukkua :D

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23989974:
Niin meilläkin muuten, mutta tyttö huusi vauvana kun oli aina maha kipeä. Silloin oli pakko nukuttaa. Aika monia vauvoja pitää nukuttaa, nimittäin harvempi vanhempi jättää ne vaan petiin yksin huutamaan.

Ei meilläkään ole jätetty yksin huutamaan. Mutta ikinä ei olla alettu myöskään sängyn vieressä mitään sirkusta pitämään. Ihan ovat laitokselta asti osanneet itse nukahtaa joka taitaa olla ihmiselle ihan luontaista.

Yhteistyössä