Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miksi valvotte?
Kauanko se on kestänyt?
Mitä teette, kun ette nuku?
Onko teillä unilääkettä/nukahtamislääkettä?
Oiskos antaa nukkumisvinkkejä unettomalle?
-Kaikki perinteiset konstit on jo kokeiltu![]()
"Pakko". Olen joskus ollut päivän poissa töistä, kun olen mennyt vuorokausia kahden tunnin unilla. Ei se kovin paljon auta siihen unettomuuteen. Mutta toki ymmärrän sen ajatuksen, onko ihminen työkykyinen jos ei nuku.Pystyttekö käymään töissä jos ette nuku?
Pystyttekö käymään töissä jos ette nuku?
Mun yöunet on olleet taas luokkaa 2h, sekin katkonaisesti. Mä olen koittanut kaikkea lämpimästä maidosta Tenoxiin, enkä vaan nuku.
"Pakko". Olen joskus ollut päivän poissa töistä, kun olen mennyt vuorokausia kahden tunnin unilla. Ei se kovin paljon auta siihen unettomuuteen. Mutta toki ymmärrän sen ajatuksen, onko ihminen työkykyinen jos ei nuku.
Pärjään yleensä noin kolme peräkkäistä "valvottua" yötä, jos pystyn nukkumaan päivällä pari tuntia (eli vuorokaudessa nelisen tuntia). Neljäntenä päivänä on syytä ottaa "mitä välii, ihan sama" -asenne mihin tahansa asiaan.
Siis sama vika, kirjoitin tuossa "jos pystyn nukkumaan". Mutta minulla myös se ongelma, että jos satun nukahtamaan, herään puolentoista-kolmen tunnin kuluttua.Mä en kyllä saa unta sitten päivälläkään, kun tosiaan nukahtaminen se ongelma. Ei vaan nukahda, vaikka muuten on niin väsynyt ettei pystyssä pysy.
Kotilohikäärmeelle: Uskon, että tällaisen vaivan taustalla on jokin fysiologinen vaiva. Kun edes lääkkeet eivät auta nukkumaan... Pitäisi vain olla se tohtori H. joka keksisi syyn (ja parannuksen).
Ahaa, olen ajatellut puhua lääkärin kanssa tuosta melatoniinista. Mutta silläkin siis on sivuvaikutuksensa... No milläpä ei olisi. Onneksi en ole päänsärkyherkkä. Enkä imetäkään...Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;24664662:Niin no täytyy olla. Tuskin mäkään nyt sentään olen vastasyntyneenä mitenkään äärimmäisen stressaantunut ollut. Tietääkseni en ole sairastellutkaan pienenä. Melatoniini auttaa kuureina, mutta yksittäisinä aiheuttaa mulle päänsärkyä. Ja imetysaikana ei enää suositella kuin pari viikossa korkeintaan.
Ahaa, olen ajatellut puhua lääkärin kanssa tuosta melatoniinista. Mutta silläkin siis on sivuvaikutuksensa... No milläpä ei olisi. Onneksi en ole päänsärkyherkkä. Enkä imetäkään...![]()
Ok. Tai jos vertaa siihen tunteeseen, mikä jää päälle, kun valvominen jatkuu ja jatkuu ...Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;24664878:Sillä on naurettavan vähän sivuvaikutuksia. Ainoastaan pitkästä aikaa nautittu kuurin eka pilleri aiheuttaa seuraavaksi päiväksi puristusta päähän. Ei laisinkaan paha jos vertaa mihinkään nukahtamis-, uni- tai psyykenlääkkeeseen.