onko muita taisteleviä äitejä?

  • Viestiketjun aloittaja joona1981
  • Ensimmäinen viesti
joona1981
olenko ainut äiti täällä maailmassa joka taistelee vakavan sairautensa kanssa ? sairastan tällä hetkellä hyvän ja pahan välillä olevaa imusolmuke syöpää eli hodgkinn tauti sain kuulla lääkäriltäni sairastavani tätä sairautta pitkien kivuliaitten päivien jälkeen vasta kolme kuukauttasitten ja se järkytti minua valtavasti kun lääkäri sanoimimulle että teillä on imusolmuke syöpä ajattelin sillä hetkellä että maailma kaatuu minun päälle sillä hetkellä ajattelin että jos kuolen niin kuinka käy lapsille ja miehelleni no lääkäri sanoi että etsinä siihen kuole no olen käynyt jo kymmenen kertaa sytostaatti hoidossa jossa tiputuksen kauttta annetaan syöpä lääkettä olen kahden ihanan lapsen äiti lapseni ovat poika 4v ja tyttö 3v mutta taistelen kovasti sairauden kanssa onko kenelläkään muulla äiteillä kokemus ta asiasta kiinostaisi mailailla niiden ja muidenkin kanssa joita kiinostaisi piristää päivääni :ashamed: mailini on petri.laitinen@pp.netsor.fi
 
En ole samassa tilanteessa, mutta haluan rohkaista sinua.
Nämä syöpätyypit ovat aika hyvin hoidettavissa nykyisin, siis pidä taisteluasenne vaan päällä, luota Jumalaan, perheesi rakkauteen ja
siihen, että sinusta pidetään hyvää huolta.

Omassa lähipiirissäni todettu 35- vuotiaalla naisella sydänsyöpä, johon hän saa kanssa sytostaatteja. Mennyt aika hyvin,vaikka ko. syöpä harvinainen ja vaikea.

 

Yhteistyössä