onko muita...(muiden nikeistä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aniida
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aniida

Aktiivinen jäsen
08.02.2007
1 293
0
36
...jotka ei yleensä koskaan kato kuka on mihinkin ketjuun mitäkin kirjoittanut? eli mä en esim seuraa minkälaista tekstiä joku toinen palstailija AINA kirjoittaa. Luen oikeestaan vaan niitä tekstejä välittämättä kuka ne on kirjoittanut, edes sillon vaik ne ärsyttäis mua...siks mä oon aina aivan ulalla kun tulee noita "kenestä et pidä" tai "kuka on suosikki" tai "kenet muistat"...

musta tässä on just se hauskuus kun kukaan ei silleen leimaudu niinku normaalissa elämässä vaan jos kysyy jotain saa laidasta laitaan vastauksia tai vcaikka kaikki ois samaa mieltä, niin ei tuu sitä oloa mikä normielämässä tulee että"no toi on tota mieltä kun se on sellanen muutenkin tai sillä ons ellanen mies tai koska se aina ajattelee noin kaikesta..."

no emmä seuraa. ainut missä tarkemmin seurailin, on tuolla odotuspuolella yhdessä ketjussa :) tosin, sielläkin alkaa olla niin paljon väkeä ja kirjotuksia ettei pysy perässäkään kuka kirjoitti ja mitä.
mut ei oo mitään mielenkiintoo seurailla joitain tiettyjä nikkejä...

Alkuperäinen kirjoittaja lirppa:
joo samaa mieltä, ei tässä oo hirveesti aikaa/kiinnostusta syynätä nikkejä.. luen tekstit, joiden otsikot ovat kiinnostavia, oli kirjoittaja kuka tahansa.

Peesi.

Ja lisäisin, että kirjoittelen itsekin mitä mieleen milloinkin pälkähtää sen kummemmin miettimättä seuraileeko joku mun ajatuksia.
Tulee myös vastattua ihan mielialasta riippuen mitä milloinkin...

Alkuperäinen kirjoittaja Nannanapa:
Alkuperäinen kirjoittaja lirppa:
joo samaa mieltä, ei tässä oo hirveesti aikaa/kiinnostusta syynätä nikkejä.. luen tekstit, joiden otsikot ovat kiinnostavia, oli kirjoittaja kuka tahansa.

Peesi.

Ja lisäisin, että kirjoittelen itsekin mitä mieleen milloinkin pälkähtää sen kummemmin miettimättä seuraileeko joku mun ajatuksia.
Tulee myös vastattua ihan mielialasta riippuen mitä milloinkin...

Peesi! :D

Kyllä mulla jää mieleen jotain huomioita toisista nikeistä. Ei ole kiinni siitä onko joku ärsyttävä (tai no joskus siitäkin) tai palstaileeko paljon, on vain joskus jossain asiassa herännyt mielenkiinto ja sitten heidän juttujaan lukee tavallista tarkemmin.

joo sama täällä :wave: joskus jonkun mielipide voi jäädä mieleen, mutta siis se on AIVAN käsittämätöntä, että jotkut muistaa vaik että "joo sä kirjotit tämmösen alotuksen viikko sitten kanssa" tms. :D

Yhteistyössä