...jotka ei yleensä koskaan kato kuka on mihinkin ketjuun mitäkin kirjoittanut? eli mä en esim seuraa minkälaista tekstiä joku toinen palstailija AINA kirjoittaa. Luen oikeestaan vaan niitä tekstejä välittämättä kuka ne on kirjoittanut, edes sillon vaik ne ärsyttäis mua...siks mä oon aina aivan ulalla kun tulee noita "kenestä et pidä" tai "kuka on suosikki" tai "kenet muistat"...
musta tässä on just se hauskuus kun kukaan ei silleen leimaudu niinku normaalissa elämässä vaan jos kysyy jotain saa laidasta laitaan vastauksia tai vcaikka kaikki ois samaa mieltä, niin ei tuu sitä oloa mikä normielämässä tulee että"no toi on tota mieltä kun se on sellanen muutenkin tai sillä ons ellanen mies tai koska se aina ajattelee noin kaikesta..."
musta tässä on just se hauskuus kun kukaan ei silleen leimaudu niinku normaalissa elämässä vaan jos kysyy jotain saa laidasta laitaan vastauksia tai vcaikka kaikki ois samaa mieltä, niin ei tuu sitä oloa mikä normielämässä tulee että"no toi on tota mieltä kun se on sellanen muutenkin tai sillä ons ellanen mies tai koska se aina ajattelee noin kaikesta..."