Onko muita lähipäivien jännäilijöitä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jännäilijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jännäilijä

Vieras
Otsikossa tulikin jo oleellinen - Löytyykö täällä muita jotka nyt kuumeisesti jännäilee alkaako menkat lähipäivinä?!

Mulla on tullut nyt hieman ihan ruskeaa vuotoa, joka voi toki olla menkkoja edeltävää vuotoa mutta voisi olla myös raskausoire.. Toisaalta rinnat ei juurikaan arista joten vähän alkaa fiilikset kallistumaan sinne että kohta ne menkat sieltä alkaa kuitenkin :(
Nyt kp 29/30..

Täällä myös yksi jännääjä... oireena ajoittainen pahoinvointi ja huimaus. Rinnat hieman arat mutta ei paljoa. Menkat pitäisi alkaa ylihuomenna. JÄNNITTÄÄ!

26/31kp:lla tässä mennään..:)

Kaiken maailman tuntemuksia ollut, uskiksena rukouksia Isälle lähetetty, joten ihan liian varmana tuntemus raskaana olemisesta..;D

Kuukautiset piti alkaa 20.12. Kotitesti kolme kertaa negatiivinen, kaikki eri merkkiä. Odottelen ensi viikon alkuun, sitten kutsuu lääkärisetä. Yritystä takana 3kk.

Täällä myös jännäillään!! Minulla on kierto hyvin säännöllinen, 28pv. Nyt on kp 29 menossa eikä tätiä kuulu eikä näy. Yleensä ensin on sellaista tuhruvuotoa muutama päivä ennen, mutta nyt ei sitäkään. Olo on holtiton. Alavatsaan sattuu jo reilun viikon ajan oudolla tavalla, niin ja suussa on outo maku. Rinnat on ollut kipeät muutaman päivän ja varsinkin yöllä, ei pysty nukkuun vatsallaan. Oltiin kyllä "sillai" juurikin oviksen aikoihin. Raskaus olis hyvin toivottu, jotenkin vaan pelottaa. Päätin, että jos tätiä ei näy niin pettymyksistä oppineena testaan sitten kun on viikon myöhässä.

Mulla edelleen menkat tulematta.. Tänään siis kp 30/30. Nyt tänään mulla on tullut ihan hirveitä pahanolon aaltoja, meinasin ihan yökkäillä autoon kun tuli niin paha-olo.. Muuten oireita ollut vähän.. Jotenkin nyt alan entistä vahvemmin epäilemään että oon raskaana.

"Yhtä jännitystä joka päivä", sulla on menkat jo paljon myöhässä.. Onko mitään raskausoireita ollut? Olen kuullut että joillakin hormoonit nousee vaan hitaammin kuin toisilla.. Toivotaan parasta!

Itselläni on ollut yksi varhainen keskenmeno. Silloin oli rinnat paljon kipeämmät kuin nyt, mutta nyt taas on enemmän pahoivointisuutta.. Illalla teen testin. Iiiks
Plussa-onnea kaikille! Tulkaa sitten kertoo miten kävi! :)

Täällä huimaa edelleen ja kaikkea sellaista pientä, mitä nyt helposti alkaa kuvittelemaankin, kun toivoo olevansa raskaana. Ainoa omahuomaama varma oire on "kiristävä" tunne vatsassa. Testit edelleen negatiivisia, vaikka kuukautisia ei kuulu, ei näy, eli keskiviikkona lääkäriaika. Toivottavasti on iloisia uutisia, eikä oireet joudu jostain muusta.

Miten muille on käynyt?

Alkuperäinen kirjoittaja Yhtä jännitystä joka päivä.:
Täällä huimaa edelleen ja kaikkea sellaista pientä, mitä nyt helposti alkaa kuvittelemaankin, kun toivoo olevansa raskaana. Ainoa omahuomaama varma oire on "kiristävä" tunne vatsassa. Testit edelleen negatiivisia, vaikka kuukautisia ei kuulu, ei näy, eli keskiviikkona lääkäriaika. Toivottavasti on iloisia uutisia, eikä oireet joudu jostain muusta.

Miten muille on käynyt?

Mulla kanssa vähän omituinen tilanne.. Lauantaina alkoi menkat ja ajattelin että siinä taas nähtiin, että kaikki oireet olivat vain omasta päästä. No, menkat kestivät vaan yhden päivän, illalla ei enää tullutkaan mitään..Tein varmuuden vuoksi testin, ja negaa näytti. No, täytyy kai uskoa että menkat ne on ne pienetkin menkat. Turhaa enää pitää toivoa yllä, että jospa kuitenkin olisin raskaana, kun noin vähän tuli verta.

Pidän sulle peukkuja! Kerro mitä lääkäri sanoi??

Täällä jänskätään kanssa =) Tänään KP24/28, tissit kipeet ja kauhee nälkä koko ajan. Mutta paljosta oppineena, uskon että olen taas itse kehitellyt nuo oireet...

Ilmoittaudun jannaajaksi. Oireita on vaikka kuinka, mutta toisaalta nehan voivat aina olla kuviteltujakin. Jotenkin on vaan sellainen olo, etta talla kertaa olisi saattanut tarpata. Viime menkoista on nyt 32 paivaa, mutta kierto on epasaannollinen. Hedelmoitys tapahtunut 1.1. jos on, eli tiistaina periaatteessa voisi testata. Koetan kuitenkin odottaa vahan kauemmin, en halua turhaa negaa.

Toivotan muille onnea!

täällä kanssa yksi jännääjä. Menossa kp 25/27-28 ja olen oireeton, mutta niin olin oireeton edellisestäni raskaudesta tässä vaiheessa. Välillä pientä nipistelyä olin tuntevinani mutta se nyt voi olla mitä vain. oviksen aikaan tuli sekstattua pariinkin kertaan joten toiveet on ylhäällä, vaikka koitan olla liikaan innostumatta ettei tule iso pettymys. Testaamaan en alka ennenkuin on kunnolla myöhässä.

Huoh, menkat neljä päivää myöhässä ja testissä hyvin vaalea testiraita.. Onko se vaan uskottava vai huijaako silmät? Edellinen ovulaatio 28.12, eli "uudenvuodenvauva" olisi kyseessä.. Ei minkäänlaisia menkkojen oireita, mutta rinnat aivan todella kipeenä. Ei muuten mitää normaalista poikkeavaa..

Heippa n23! Kyllä se taitaa vaan pitää uskoa, jos siinä testissä viiva näkyy, vaikkakin haaleampana. Onnittelut :) Kannattaa varmaan parin päivän päästä tehä uus testi, sillon tod.näk. se viiva on sit jo reilusti tummempi, kun mitä aiemmassa testissä. Vielä kerran paljon onnea plussasta!

Tänään päivä alkoikin sitten perusmeiningillä: aivan tavalliset menkkojen oireet. Ja vuotoa..:( Taisi olla väärä hälytys tai keskeytyminen, ainakin jos jatkuu normaalien kuukautisten verran.. Tuntuu oudolta kun ei millään voi tietää missä mennään. Vaikka olikin melko suunnittelematon "raskaus", pettymys sen olemattomuus meille silti olisi..

Yhteistyössä