onko muita ketkä ei osaa iloita uudesta raskaudesta jos....!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huu

Vieras
onko muita ketkä ei osaa iloita uudesta raskaudesta jos edellinen päättyi keskenmenoon kolme kuukautta sitten =(

milloin tämä muuttuu onnellisemmaksi ja varmemmaksi <3 ? !

mä siis plussasin juuri, ja just kun oli toipunut menetyksestä niin täytyisi olla taas onnellinen , mutta mitä jos kaikki menee taas pieleen , esikoisesta olin lähes oireeton ja nyt on ilkeä vaiva niinkuin keskenmenneessä UMMETUS, kovalla vatsa ja järjetön VÄSYMYS! ihan samat oireetkin!? hmmm

minulle ei ole km koskaan tullut, mutta voisin kuvitella, että jos tulisi, olisin varmasti kauan aikaa pelon vallassa, että mitä jos se tapahtuu taas. Voisi olla, että en välttämättä pystyisi edes noin heti alkaa yrittämään uudestaan, tai enhän voi tietää, kun ei ole koskaan sattunut, mutta näin olettaisin. Voimia sinulle raskauteen, ajattele että kyllä se matkassa pysyy. Jos suoraan sanotaan, stressi ei auta mitään, ja pahimmassa tapauskessa voi aiheuttaa sen km:n.

muistat vaan että ite sä et voi aiheuttaa keskenmenoa tekemisilläs, koitat vaan elää päivän kerrallaan ja nauttia joka hetkestä..aika pian siihen alkaa tottuu, siihen "pelkoon" ja samalla pikkuhiljaa luottamaan enemmän ja enemmän huomiseen.. mä kuvittelin että tässä vaiheessa pelko jo ois poissa, mutta aina tulee uusia pelkoja ja murheita joita pyörittää päässä.

sun ei tarvii olla onnellinen, mutta muistat että tässä on mahdollisuus että kaikki menee hyvin ja sit harmittaa ettei oo yhtään uskaltanu nauttia raskaudesta. :hug:

Yhteistyössä