onko muita kaltaisiani?

• Viestiketjun aloittaja harmittaa
  • Ensimmäinen viesti
harmittaa
eli mulla on kavereita paljonkin ja tulen hyvin toimeen heidän kanssaan, mutta yhtään tosi ystävää minulla ei ole, siis sellaista jolle voisi soittaa ja kertoa aivan kaikki asat tai jota näkisi usein ja suunniteltas yhteisiä reissuja ym. muuta mukavaa.. mistä niitä sydänystäviä oikein löytyy..ja miksi kaikilla niiitä ei ole?

niin
Sydänystäviksi tullaan yhteisten itkujen kautta. Niin kauan kun et uskalla itkeä ja jakaa murheitasi etkä ottaa vastaan toisten murheita ei tulla sydänystäviksi. Näiden ystävien löytäminen ja tälläisen ystävyyden syntyminen on usein monivuotinen prosessi.

mie
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Sydänystäviksi tullaan yhteisten itkujen kautta. Niin kauan kun et uskalla itkeä ja jakaa murheitasi etkä ottaa vastaan toisten murheita ei tulla sydänystäviksi. Näiden ystävien löytäminen ja tälläisen ystävyyden syntyminen on usein monivuotinen prosessi.

Hei, toi on totta!

Ja kun nyt ollaan tätä kaikki mulle heti nyt elämää, niin kuka siinä jaksaa odottaa ystävyyden syvenemistä ja muuttumista tuollaiseksi sydänystävyydeksi, kun ei se noin vain kuukaudessa tapahu.

ap
kyllä minä kavereilleni jaan tunteitani ja olen avoin ja luotettava, heillä kaikilla vain tuntuu olevan jo se oma sydänystävä, mä tulen ana olemaan se kakkonen kaikille. eli mulle soitetaan jos sille ykköselle ei jostain syystä sovi tai ei saada kiinni..

ap
Alkuperäinen kirjoittaja mie:

Hei, toi on totta!

Ja kun nyt ollaan tätä kaikki mulle heti nyt elämää, niin kuka siinä jaksaa odottaa ystävyyden syvenemistä ja muuttumista tuollaiseksi sydänystävyydeksi, kun ei se noin vain kuukaudessa tapahu.
niin. kyllä mä sen tiedän. en odottakkaan että kävelen lkadulla ja sovin jonkun kanssa että hei nyt ollaan bestikset. samat kaverit mulla on ollut kouluajoista asti.. eli 15v. vanhimmat.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
Uskotko, että kolmekin naista voivat olla ystäviä keskenään?
Minusta kannattaisi uskoa ja jakaa ystävyyttä eikä pihdata.
uskon, voi olla vaikka kuusi naista ystäviä. mutta tarkoitan nyt sitä että en ole päässyt kenenkään niin läheiseksi ystäväksi jolle kerrotaan heti kaikki huolet ja murheet vaan vasta aikojen päästä. ja tiedän kyllä että muut ovat kuulleet asioista jo paljon ennen minua..

Yhteistyössä