Minä hoidan lapsiani kotona 24/7 ja mies käy töissä 8-16. Minun vastuullani on ruoan laitot (kaikki), astianpesukoneen täyttö ja puhdistus, pyykin peseminen + kuivumaan laittaminen + kaappiin viikkaaminen, siivoaminen (imurointi, pölyjen pyyhkiminen, lattian luutuaminen, wc: pesu jne.). Tykkään, että koti pysyy siistinä, jotta siisteyden ylläpitäminen olisi helppoa eikä näin ollen kerääntyisi yhdelle kerralle koko talon raivaamista. Lapset pidän siistinä ja "tyytyväisinä". Molemmat lapset ovat pienia (alle 3-vuotiaita) ja elämä aika ajoin rankkaa. Mies tulee töistä, niin ruoan on oltava valmiina tai hän on kuin perseelle ammuttu karhu. Sitten hänen on saatava levätä hetki, jotta jaksaa "touhuta" meidän kanssamme. Lapset ovat iloisia, kun isä tulee töistä, mutta isä ei jaksa huomioida heitä niin paljon, kuin lapset haluaisivat. Isällä ei ole mitään harrastuksia eikä juopottele. On kyllä joka ilta meidän kanssamme töiden jälkeen, mutta kuitenkin ajatukset ovat jossain muualla. Eli fyysisesti on läsnä, mutta henkisesti ei. Lasten kanssa ollessamme koko porukalla homma on sitä, että minä touhuan molempien kanssa ja isä istuu vain omissa ajatuksissaan, lukee jotain "todella mielenkiintoista" lehteä tai pomputtelee yksinään palloa. Missään ei koskaan käydä, paitsi tietenkin kaupassa ja sielläkin mahdollisimman äkkiä, jotta päästään kotiin "lepäämään". Minulla ei ole kuin yksi ystävä jolla on lapsia ja hänkin elää aivan erilaista elämää. Heillä kaikki hyvin vaikka mies käy vuorotöissä. Muut "ystäväni" elävät sinkkuaikaa, joten heitä ei paljoa kiinnosta kuolan ja puklun peitossa kulkeva kahden pienen kiljujan äiti. Ainoa hetki, kun saan olla yksin on, kun käyn suihkussa. Sekin vasta sitten, kun lapset ovat nukkumassa. Mies tietenkin käy illalla ensimmäisenä pesureissulla. Seksielämää meillä ei ole juuri lainkaan. Kolmeen vuoteen mahtuu varmaan alle 10 kertaa. Ihme sinänsä, että meillä on kaksi lasta. Mies on vailla koko ajan, mutta ei ymmärrä sitä, kun sanon etten jaksa. Luulen, ettei minua paljon kiinnostakkaan. En tiedä mitä haluan. Erota... Mutta ei se minun elämääni paranna. Helpompihan se on huolehtia kahdesta lapsesta kuin vielä isästäkin. Minulla ei ole sukua lähellä, 500km päässä, mutta mieheni suku asuu tällä seudulla.
Olen niin yksin... :'(