onko muita jotka syö masennuslääkkettä?

  • Viestiketjun aloittaja nyt harmauduin
  • Ensimmäinen viesti
nyt harmauduin
itse aloitin n. vko sitten kun en enää jaksanut omaa oloani. Koko ajan kiukkuinen, väsynyt, itkuinen ja kamalan stressaantunut. mikään ei kiinnostanut. Olen ennemminkin muutamia vuosia sitten syönyt jonkin aikaa ja huomasin nyt että olo on samanlainen kun silloin joten alotin taas niitä syömään..

Onko muita jotka syö?
 
mhh
masennus ja paniikioire lääkkeet tekee ensimmäiseen kuukauteen huonoa oloa mm. palelee on liian kuuma, pahoinvointia,mielialan vaihteluja (huonoja yleensä ) sitten olo rupee tasaantumaani mutta se on aika totta että kaikki ei sovi kaikille.kannattaa joku 3 kk kattoo ja jos tuntuu ettei olo helpota niin varaa ajan lääkärille että vaihtaavat. Bentzoja en suosittele kellekkään(, Tenox, Diapam, Opamox, Rivatril, Oxepam jne)Koska kun niitä jonku aikaa syö rupee vaan tarttee enemmän ja enemmän... itse olin 5 vuotta koukussa niihin ja nyt olen ollut reilun kuukauden ilman. viekkarit kesi 2viikkoo ja oli ihan kauhee olo. mutta nyt tuntuu kun sellanen usvaverho olis otetttu silmien eestä!!jaksamisia kaikille!!!!EI OLE VOITTAMATTOMIA VAUKEUKSIA VAAN VAIKEUKSIA, JOTKA TULISI VOITTAA!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja mhh:
masennus ja paniikioire lääkkeet tekee ensimmäiseen kuukauteen huonoa oloa mm. palelee on liian kuuma, pahoinvointia,mielialan vaihteluja (huonoja yleensä ) sitten olo rupee tasaantumaani mutta se on aika totta että kaikki ei sovi kaikille.kannattaa joku 3 kk kattoo ja jos tuntuu ettei olo helpota niin varaa ajan lääkärille että vaihtaavat. Bentzoja en suosittele kellekkään(, Tenox, Diapam, Opamox, Rivatril, Oxepam jne)Koska kun niitä jonku aikaa syö rupee vaan tarttee enemmän ja enemmän... itse olin 5 vuotta koukussa niihin ja nyt olen ollut reilun kuukauden ilman. viekkarit kesi 2viikkoo ja oli ihan kauhee olo. mutta nyt tuntuu kun sellanen usvaverho olis otetttu silmien eestä!!jaksamisia kaikille!!!!EI OLE VOITTAMATTOMIA VAUKEUKSIA VAAN VAIKEUKSIA, JOTKA TULISI VOITTAA!!!
Miä en koskaan oo jäänyt onneks koukkuun noihin bentzoihin, vaikka niitä olen joutunut reilustikkin syömään
Tällä hetkellä menee opamox tarvittaessa
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ai niin itellä on lääkityksenä citalopram ratiopharm =) olikoha se noin kai se tuli oikeen
En syö enää, mutta noita samoja söin. Melkein vuoden menin noiden kanssa. Pari kk sitten lopetin, ja on olo ihan erilainen! Mullon taas tunteet! :D Ei sillä etteikö niitä kannattais syödä, totta kai kannattaa! :hug: :hug:
 
joo eli kirjauduinpa sitten itse kans sisään.. eli oon ap..
sen voin sanoo et tosiaan mulla on kaksi lasta. ja mä oon aina ollu sellaine ihminen joka stressaa paljon. nyt on niin paljon tullut lisästressiä (sairauksia ei itselle kylläkään ym) että pakko oli sen takia ottaa tuo lääkitys käyttöön et saisin itseni kuntoon ihan lastenkin kannalta.
 

Yhteistyössä