Onko muita, jotka ovat ihan hurahtaneet noihin muumimukeihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hurahtanut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hurahtanut

Jäsen
07.03.2009
68
0
6
Meillä on 2 kallistakin mukia (pullopostia ja piirustus) enkä yhtään ymmärrä miksi olen sellaisetkin mennyt ostamaan, kun en niitä raaski käyttää :o)

Lisäksi löytyy kaikki kausimukit, vihreä myy ja ruskea nipsu, sekä monta kaupassa vieläkin myytävää mukia

Ihan järjen vastaista on ostaa noita kalliita :o
Ajattelinkin, että olisin niistä kalleimmista luopunut ja keskityn tuleviin mukeihin, eli en enää osta noita vanhempia

satoja euroja kiinni noissa kupeissa enkä raaski noita melkein satasen mukeja edes käyttää, tippuvat kuitenkin lattialle jos mä kahvini niistä menen juomaan

mieheni osti mulle synttärilajaksi sellasen "rakkaus" aiheisen muumimukin ja nyt haluisin kaikille omaks sellase4n eli ala olla hurahtunu.. lapsilla tosin on muoviset muumimukit.

Olen hurahtanut =) Mulla on kaikki nuo kaupassa myynnissä olevat ja lisäksi muutama kausimuki, vihreä pikku myy ja ruskea nipsu. Nyt alkaa vaan oleen niin kovat hinnat noissa vanhemmissa, ettei enää kyllä pysty niitä hankkimaan ja kunnei niitä sit kuitenkaan raaskis käyttää. Mutta on ne vaan hienoja...mitäs tykkäätte siitä uudesta poliisimestarista?

mä oon kans hurahtanu ja ensin ne oli mul koristeena kaapis mut sit otin käyttöön ja on tosi kestäviä...halvat kupit kun ajanmyötä tai tiskates kolhiintuu,lohkeilee..

Musta ne vanhat on rumia, mut nää uudemmat on ihanan värisiä ja haluaisin kyllä niitä käyttömukeiksi. Ihanaa olis, ku ne on samaa sarjaa ja silti ihanasti kaikki eri värisiä. Mä pidän kirkkaista väreistä :D

Poliisimestarin kävin ostamassa tänään :p
Ihan kiva on, ois voinut vaan olla tismalleen saman värinen mitä tiuhti ja viuhti, tai sit ihan eri värinen, nyt se on samaa sävyä, muttei kuitenkaan saman värinen

Yhteistyössä