Onko muita, jotka eivät ole sisustajatyyppiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rosahdus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rosahdus

Vieras
Tuttujen luona vieraillessa tulee aina vertailtua heidän kotejaan omaan kotiin ja todettua, että minä en totta tosiaan taida olla sisustajatyyppiä. Mulla ei vaan yksinkertaisesti tunnu olevan silmää sille, että millaiset huonekalut/verhot/matot jne. meidän kotiin sopisivat. Verhojen ostoa inhoankin yli kaiken, niin meillä on olohuoneessakin aina olleet samat verhot ikkunassa :)

Lisäksi kun raha on tiukalla, niin meillä on yhäkin esim. olohuoneessa opiskeluaikana hankittu lastulevykirjahylly (se tuntuu olevan monen mielestä melko kauhistuttavaa!) ja halpissohvat. Typerää kyllä, sitten kun näin sisutuksen hallitsevia tuttuja tulee meille kylään, tunnen häpeäväni kotiani. Tuttavapiirissäni tunnun olevan melko harvinaislaatuinen nainen, kun en ole innostunut sisutamisesta. Onko muita kaltaisiani?

Täällä yksi! Sisustaminen ei kiinnosta pätkän vertaa... en jaksa vaihdella verhoja, kausikoristeita, ostella uusia mattoja, jne. Kerran kun olen jotkut ostanut, niin saavat kelvata kunnes menevät käytössä puhki.

Mutta jos sua kiusaa se, ettei teillä ole värimaailma kohdallaan, niin kysäses hiukan apua joltakin sisustussuunnittelijalta vaikka olohuoneen sisustamiseen. Voit saada melko halvallakin hyvin yksikertaisia vinkkejä, miten olohuoneen saa siistiksi. Mä ajattelin palkata jonkun meille sisustaan, niin ompahan sitten kiva kölliä sohvalla, kun tietää, että joku matto ei nyt sit varmasti riitele vaikka sohvan värin kanssa. Ihan oman mielenrauhan kannalta, ja vieraiden...:)

Alkuperäinen kirjoittaja Kuikka:
Täällä yksi! Sisustaminen ei kiinnosta pätkän vertaa... en jaksa vaihdella verhoja, kausikoristeita, ostella uusia mattoja, jne. Kerran kun olen jotkut ostanut, niin saavat kelvata kunnes menevät käytössä puhki.

Tähän heitän peesin :wave:

No tämähän on vallan lohduttavaa, että löytyy muitakin... :)

Niin, mulla kun ei tunnu olevan sisutuksen suhteen ei silmää eikä halua. Ehkä tuo haluttomuus sisustaa johtuukin juuri siitä, kun sitä silmää ei ole!

Jep, jouluverhot ikkunaoissa toista vuotta, ihan vaan siks ku ne on kivat enkä oo parempia löytäny, kaikki kalut on jonku vanhoja, ei mitää uutta, paitsi kohta olkkarin matto pakon edessä kun edelliselle kävi huonosti.. tai no, intoa löytys ostella vaikka mitä miut rahaa ja silmää ei :laugh:
Meillä on siis järjestäytynyt kaaos.

Yhteistyössä