Onko muita, jotka eivät harrasta seksiä ja ovat tyytyväisiä elämään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Meillä minä eikä mieskään ole kovin kiinnostunut seksistä. Oikeastaan harrastamme vain silloin kun yritetään saada lapsi. Eli tällä hetkellä ei ollenkaan. Meille seksi ei tuo mitään lisäarvoa elämään. Mieluummin harrastetaan sekin aika, lähdetään vaikka kävelylle, katsotaan televisiota, tehdään ruokaa. Seksi on myös jotenkin ällöttävää, kaikki eritteet ja aina täytyy peseytyä sen jälkeen, lakanat vaihdettava useammin. Mieluummin menemme suoraan nukkumaan :)

Onko täällä muita samanlaisia tai mitä ajatuksia tämä aihe ylipäänsä herättää?

meillä harrastetaan paljon ja usein ja ei olla saastaisia :D
lakanat haisee vaan ihanalta, rakkaudelta ;)
pieni suihinotto silloin tällöin vaan piristää päivää!
ja kyllä, ollaan oltu miehen kanssa naimisissa jo parikymmentä vuotta!

Jos molemmat tyytyväisiä, ei hätiä mitiä..jotenkin vaan epäilyttää..kuten bud tuossa mainitsi, voi olla että on uskottomuutta..tai sitten ei..Pääasia että molemmat tyytyväisiä!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä minä eikä mieskään ole kovin kiinnostunut seksistä. Oikeastaan harrastamme vain silloin kun yritetään saada lapsi. Eli tällä hetkellä ei ollenkaan. Meille seksi ei tuo mitään lisäarvoa elämään. Mieluummin harrastetaan sekin aika, lähdetään vaikka kävelylle, katsotaan televisiota, tehdään ruokaa. Seksi on myös jotenkin ällöttävää, kaikki eritteet ja aina täytyy peseytyä sen jälkeen, lakanat vaihdettava useammin. Mieluummin menemme suoraan nukkumaan :)

Onko täällä muita samanlaisia tai mitä ajatuksia tämä aihe ylipäänsä herättää?

Mä olisin voinut kirjoittaa tuon saman. Ja tiedän, ettei miehelläni ole ketään toista. Eikä ole mullakaan.

Miehellä ei taatusti ole mitään salasuhdetta ja ihan avoimesti ollaan asiasta keskusteltu. Kumpaakaan ei kiinnosta, itse asiassa ei ole oikein koko aikana edes kiinnostanut, eikä myöskään ennen kuin tavattiin toisemme. Kyllä hellyyttä muuten löytyy, meitä ei vaan kiinnosta yhdynnät.

Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:
Miehellä ei taatusti ole mitään salasuhdetta ja ihan avoimesti ollaan asiasta keskusteltu. Kumpaakaan ei kiinnosta, itse asiassa ei ole oikein koko aikana edes kiinnostanut, eikä myöskään ennen kuin tavattiin toisemme. Kyllä hellyyttä muuten löytyy, meitä ei vaan kiinnosta yhdynnät.

vedättekö ees käteen?

Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:

vedättekö ees käteen?

Ei.

Meilläkään ei ole ollut koskaan kovinkaan paljon seksiä. Tämä oli minulle aluksi vaikea paikka, koska olin tottunut vilkkaaseen seksielämään parisuhteissani. Alun järkytyksen jälkeen olen huomannut, että ei se seksi tosiaankaan ole pääasia. Meillä on hellyyttä, pusuja ja halauksia päivittäin. Hienosti ollaan pärjätty seksillä, noin 2 krt /kk. Eikä se koskaan ole mitenkään MEGA-mahtavaa :D Tai miten sen kukainenkin ajattelee. Se riittää meille. Lasten tulon jälkeen seksi on vieläkin harvemmassa kuin vielä pari vuotta sitten. Eikä meillä kummallakaan ole ketään toista seksikumppania.

No meillä vähän samansuuntainen elämänvaihe menossa. Ehkä me ei vaan olla kovin seksuaalisia, en tiedä...Itse voisin elää täysin ilman seksiä, en ole koskaan siitä niin kovasti nauttinut. Mieluummin katson miehen kainalossa leffaa, menen nukkumaan, lenkille, harrastan jotain muuta tms. Mies on ihan samanlainen. Toki joskus seksiäkin harrastetaan, mutta välissä voi olla pitkiä "kuivia kausia". Ei vaan kumpikaan intouduta tekemään aloitetta.

Olisin tyytyväinen jos ei olisi seksiä, mies vaan on toista mieltä. Semmosta pakkopullaa mun puolelta. Kyllä se vaan niin on, että noi lapset vie viimeisetkin mehut minusta. Ei jaksaisi mitään ylimääräistä. Tuo ap:n tilannehan on ihanteellinen.

Ei meilläkään paljoa seksiä harrastella. Mielestäni seksi "maistuukin" paremmalta, kun sitä ei jatkuvasti harrastele. Tätä mieltä myös mieheni, kun hänen kanssaan asiasta tässä taannoin juteltiin. Varsinkin esikon syntymän jälkeen kerrat on vähentynyt ja varsinkin kun esikko nukkuu samassa huoneessa, niin eipä siitä hirveesti sekstailla ellei halua herättää muksua. :/ Mutta näin meillä ja ollaan tyytyväisiä. :) Mä en ite henk.koht. ymmärrä niitä pareja, jotka harrastaa seksiä joka päivä tai jokatoinen. Mutta jokainen tyylillään ja tarpeittensa mukaan.

Mäkin olen melko epäseksuaalinen. Kun ei siitä oikein mitään saa irti. Hyvinharvoin edes saan, joten tuntuu aika turhalta koko touhu. Suostun kyllä kun mies haluaa (onneksi ei kovin usein ) mutten oikeastaan nauti.

Alkuperäinen kirjoittaja Bindi:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
en koskaan ennen mutta nyt sanon. PORVOOSTA :laugh:

no enpä usko. tällaisiakin ihmisiä ja pareja ON olemassa.

Niinpä. Ja ap:llä tuntuu olevan ihannesuhde,kun molemmat haluavat - tai ovat haluamatta - samaa. Seksuaalisuus ei ole ihmisissä vakio. Toisilla vietti on vahvempana, toisilla lähes häviävänä.

Yhteistyössä