Onko muita, jotka ei ole vielä ostaneet YHTÄKÄÄN lahjaa jouluksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mattimyöhäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mattimyöhäinen

Vieras
Ei varmaan taida olla minun lisäkseni...? :)

Meillä on ollut niin kiireitä arjessa, että ei järin olla kotiakaan ehditty/jaksettu laittaa joulukuntoon, saatika joululahjoja edes miettiä. Miehen kanssa jo sovittiin, että emme osta toisillemme mitään tänä jouluna. Lapsi saa muutaman paketin ja molempien vanhemmat jotain.. Muutama sisaruksista myös jotain. Kummilapset jäävät lahjomatta tänä jouluna..

Yrittäkääs kummilapsia lahjoa sitten edes vaikka aineettomilla jutuilla, esim. lahjakortti jolla lupaatte viedä lapsen vaikka leikkipuistoon tai järjestää askartelupäivän tms. En tarkoita että lahjat ovat kummiuden pääasia, mutta lapsille kuitenkin kiva kun jotenkin muistetaan

Mulla on ollut tapana, että kummilapsia muistetaan aina syntymäpäivinä ja jouluna silloin, jos siltä tuntuu. Yleensä joka toinen joulu lahjotaan. Musta siinä ei ole mitään ongelmaa, että kummilapsia ei joka kerta lahjota.. jokaisen oma valinta.

Mä olen myös lahjaton! :D
Ostosuunnitelmat jo pääosin mietittynä, kun vain löytäisi vapaata aikaa jolloin pääsisi tyhjentämään lompakkonsa.
Kai sitä vielä ehtii, kun tietää edes suurinpiirtein mitä hakee..

Juu jos näin tapana on ihan ok. Jokaisen oma asia :) Itse ehkä jättäisin aikuiset lahjomatta ja muistaisin ennemmin lapsia... mutta eipä sitä ole oikeaa tai väärää tapaa, ihan järkevältä tuokin kuullostaa.

Itsellä osa hankkimatta, mutta jotain jo hommattu

Yhteistyössä