onko muita, jotka ei ole koskaan vilkaisseet alapäätään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja fg:
Alkuperäinen kirjoittaja e:
Katteletko seiniä alapäätä pestessäs? Mistä tiedät että se tulee puhtaaks?

Kyllähän sen saa ihan käsipelillä puhtaaks, kunnolla vaan saippuoi joka rypyn ja poimun välit :D

Ei sitä saa saippualla pestä :)

No pesuaineella, senkin pilkunnussija!

Jos peset pelkällä vedellä niin ei ihmekään jos turska haisee

Joo, kyllä ihan gynekologikin muistuttaa mulle joka kerta tarkastuksessa että muistathan pestä pelkällä vedellä. Alapään limakalvot on herkät ja niitten ph-tasapaino kärsii pesuaineista. Pelkällä vedellä kuuluu pestä.

Mä ainakin käytän pesunestettä jossa lukee että myös intiimihygieniaan. Eikö oo koskaan ollut mitään ongelmia, koskaan ei oo ollut esim. hiivaa tai muita tulehduksia, eikä alapää haise.

Ei kyllä paikat peseydy kunnolla pelkällä vedellä, ainakaan jos on yhtään karvoja! Jos koko muun keho pesee pesuaineella, niin olisi outoa pestä pelkällä vedellä se paikka josta tulee jos minkäkinlaista vuotoa jne. ja joka ehkä helpoiten alkaa haista!

Tässäpä muuten gallupin paikka --->...

Mä ainakin käytän pesunestettä jossa lukee että myös intiimihygieniaan. Eikö oo koskaan ollut mitään ongelmia, koskaan ei oo ollut esim. hiivaa tai muita tulehduksia, eikä alapää haise.

Ei kyllä paikat peseydy kunnolla pelkällä vedellä, ainakaan jos on yhtään karvoja! Jos koko muun keho pesee pesuaineella, niin olisi outoa pestä pelkällä vedellä se paikka josta tulee jos minkäkinlaista vuotoa jne. ja joka ehkä helpoiten alkaa haista!

Kannattaa pestä tarpeeksi usein, niin ei ehdi muodostua mitään kalkkeroisia paskapalloja pillunkarvoihin.

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:

Kannattaa pestä tarpeeksi usein, niin ei ehdi muodostua mitään kalkkeroisia paskapalloja pillunkarvoihin.

Ah, ihana Shemale! kohtaamme jälleen, tällä kertaa pillujutustelun merkeissä :heart:

Kyllä mä ihan pari kertaa päivässä paikkani pesen, kerran vedellä ja kerran pesuaineella... Jos sua kerta näin tarkkaan kiinnostaa mun pimppiasiat tietää :D

Ah, ihana Shemale! kohtaamme jälleen, tällä kertaa pillujutustelun merkeissä :heart:

Kyllä mä ihan pari kertaa päivässä paikkani pesen, kerran vedellä ja kerran pesuaineella... Jos sua kerta näin tarkkaan kiinnostaa mun pimppiasiat tietää :D

:heart:

Olen katsonut! Sairasta jos ei pysty omaa kehoaan katsomaan. Synnytyksen jälkeen uskalsin katsoa vasta kuukauden kuluttua mutta turhaan pelkäsin, eipä tuo ollut rumentunut :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tottakai:
Olen katsonut! Sairasta jos ei pysty omaa kehoaan katsomaan. Synnytyksen jälkeen uskalsin katsoa vasta kuukauden kuluttua mutta turhaan pelkäsin, eipä tuo ollut rumentunut :)

Muakin vähän hirvitti ekan synnytyksen jälkeen, että mitä sieltä tulee vastaan. Mutta oikein nättihän se oli edelleen. Toisen synnytyksen jälkeen värkki tuntuikin heti normaalilta, joten ei se ollut muuttunutkaan yhtään. Korkeintaan hieman palautunut entiselleen. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Pitääks mun alkaa mustasukkaiseksi :kieh:
Sä et ole kertonut mulle yksityiskohtia pimpsastas B)
Aika pahan pistit :p

Marvasin :p

Pitääks mun alkaa mustasukkaiseksi :kieh:
Sä et ole kertonut mulle yksityiskohtia pimpsastas B)
Aika pahan pistit :p
Marvasin :p
Pitää odotella yön pimeitä tunteja ja "kuvaile tussusi" -ketjuja B)

Yhteistyössä