Onko muita jotka ei laita kemikaaleja naamansa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaa

Vieras
Minä en meikkaa koska vastutan meikkejä turhana kemikaalina, vastustan eläinkokeita turhanpäiväisesti ja mietin miksi ihmisen pitää meikata?
miksei voi olla aivan sellainen kun on?
rumistakin saadaan kauniita meikillä mutta ei se elämää muuta mitenkään. vai muuttaako?
ja se joka väittää ettei meikkejä testata eläimille niin en niele.
jokainen aine mitä meikissä käytetään on testattu eläimillä.
en myöskään värjää hiuksia.
olen oma itseni ja jos joku näkee mut kävelevän kaupungissa ilman meikkiä ja hiukset hätänutturalla niin sen vuoksi ei tartte arvostella.
Kun teen sen periaatteesta ja luontoa suojellakseni omalta osalta.

Minä en kovin paljon meikkaa, harvoin vähän yritän, en ole koskaan kunnolla opetellut. Mutta kyllä minä voiteita käytän ja hammastahnalla hampaani pesen, kemikaaleja nekin kuten myös saippuat.

Huollan ihoani ja meikkaan harvoin. Tykkään että iho voi hyvin, käytän Bodyshopin tuotteita :) Onhan sitä kemikaaleja joka paikassa, pitää vaan valita ympäristöystävällisesti; siivousaineet, shampoot, rasvat.. Kaikkia meikkejä EI testata eläimillä.

en meikkaa enkä tule meikaamaankaan
toiset meikkaa, enkä ymmärrä miksi? kokeeko olevansa "ruma" ilman miekkiä? eikä mitään omaksi huvikseni juttuja, pliis... en käytä rasvoja enkä voiteita, enkä tule koskaan käyttämään!!!

no en voisi kuvitellakaan olevani naturelli-elli
musta on kiva laittaa itteeni. kaikkia ei suinkaan testata eläimillä. niihin meikkeihin otetaan sellaisia aineita mitä ei myöskään ole testattu eläimillä. käytätkö edes lääkkeitä? onhan nekin testattu eläimillä? eläinkokeet on kyllä kamalia,mutta ei niitä ihmisilläkään oikein voi testata.

Alkuperäinen kirjoittaja WTF:
toiset meikkaa, enkä ymmärrä miksi? kokeeko olevansa "ruma" ilman miekkiä? eikä mitään omaksi huvikseni juttuja, pliis... en käytä rasvoja enkä voiteita, enkä tule koskaan käyttämään!!!

No, toisten on pakko käyttää rasvoja ja voiteita.
Ja toiset ihan oikeasti tykkää korostaa parhaita puoliaan meikillä. Suurin osa meikkaavista tutuistani on kauniita myös meikittä. Itse meikkaan ihan oikeasti vain siksi, että tykkään siitä. On joskus kivaa laittautua.

no mä meikkaan enkä jätä meikkaamatta,toiset ei meikkaa enkä ymmärrä miksi,tykkääkö olla "ruma"?
mä meikkaan joskus jopa kun oon yksin kotona,koska se on ihanaa. kesäisin en paljoa käytä meikkiä kun silmissä ja jos nyt sattuu lähten viihteelle.
huolitellun näköinen on kaunis,en pidä mistään maalatuista kasvoista.
rasvoja käytän tottakai,niitä nyt pitäisi käyttää vaikkei meikkaakkaan.

En koe olevani ruma ilman meikkiä, mutta helvetin paljon kauniimpi sen kanssa! :D Eihän se elämä siitä muutu vaikka näyttääkin nätimmältä jos aamulla meikkaa itseään, mutta on se vaan niin paljon mukavampaa näyttää huolitellulta ja vähän "laitetulta", siitä ei pääs mihinkään. Ja ihan taatusti ei kaikkia meikkejä testata eläimillä, ne jotka tästä kantavat huolta ostakoot meikkinsä esim. Bodyshopista.

Kohtuus kaikessa, ei ole mun mielestä paha asia korostaa omia kauniita piirteitään =) On sekin kyllä ihailtava asenne, mikä ap:llä on :flower: Ite meikkaan ja lähiaikoina olen meikannut enemmän kuin yleensä. Mun mielestä meikkaaminen on kivaa ja tykkään näyttää hyvältä, sekä itseni että muiden silmissä ja meikkaaminen on suhteellisen helppo tapa kaunistaa itseään :) Kaikkia meikkejä ei todellakaan testata eläimillä! Hiukseni myös värjään, koska en tykkää oikeasta väristäni, joka ei ole enää ihan blondi. Voiteita sitten taas on pakko atooppisen ihon takia käyttää.

Meikkaan ja käytän voiteita....
kaikkia tuotteita ei TODELLAKAAN testata eläimillä!!!!!
ja vuonna 2013 suomeen tulee laki joka kieltää eläimillä testauksen kokonaan kaikissa vaiheissa tuotteen kehitystä...
toiseksikin... meikki suojaa ihoa... ja ainakin minun iho kaipaa kosteutusta.
ja kyllä mulla itselläni on parempi olla kun on vähän ehostautunut...

Minä meikkaan usein senkin takia, kun iho on atooppinen ja auta armias jos paljasnaamoin kulkisin tuolla pakkasissa, tuiskussa ja viimassa niin kyllä olisi iho rikki sen jälkeen. Meikkivoide ja puuteri suojaa siltä hyvin paljon ja iho on ihanan pehmeä kun meikit pesee pois, eikä ole kärsinyt ulkona ilman meikkiä olosta :)

Ja juu, meikkaan senkin takia kun olen auttamattoman ruma ilman meikkiä :laugh:

koskaan en käytä esim puuteria, meikkivoidetta, poskipunaa, huulipunaa, rasvaa...mutta en eläintenvuoksi vaan en vain tykkää niistä, joskus ripsaria tai kajalkynää ehkä n kerran kuussa

Itse ne paljoakaan meikkaa..oon varmaan sitten omituinen nainen, en ikinä oo oppinut meikkaamaan, eikä olevinaan oo ikinä aikaa opetellakaan. Sen lisäks kaikki kokeilemani ripsivärit käy mulla silmiin, vesi vaan valuu silmistä enkä lasienkaan takia tykkää ripsaria käyttää. Ahdistaa hirveesti jos ripset osuu laseihin..
Joskus jos jonnekin oon lähdössä, viihteelle tms. niin silloin laitan vähän meikkiä ja hiuskiinnettä, muuten en oikeestaan ollenkaan. Kasvo- yms. voiteita ja dödöä tietty käytän ja hiuksia värjään silloin tällöin..

Mä meikkaan ja aioin tehdä niin jatkossakin. Meikkaaminen on kivaa, enkä ole ruma ilmankaan. Meikittömyys on ihan jokaisen oma valinta, eikä sitä sen hienommaksi tee toimiiko niin luonnon vai minkä puolesta. Ja jos ihan rehellisesti sanon, niin olen nähny tyyppejä joiden suusta voisin ton ap:n kommentin kuulla. Ikävä kyllä ne ei ole vaikuttanu käyttävän dödöäkään, ja hiusharjatkin taitaa ulkonäöstä päätellen olla eläimillä testattuja :D Mutta jokainen tavallaan, älä siis sinäkään arvostele mua jos meikkaan, ok?

Minä en meikkaa. Tai siis päivittäinen kasvon ehostukseni on pelkkä päivävoide. Jos jotain tosi erikoista tulee eteen, niin silloin meikkaan.

en todellakaan ole ruma meikittä, enkä kyl kauniskaan!!! en vaan tunne oloani "kotoisaksi" meikissä! joskus kun vielä kävin baareissa meikkasin ja sillo aina naamaa kiristi ja tuntu epämiellyttävältä! tosiasiahan on et meikki saa naaman ku naaman kaunniimmaksi, mut tavat kullakin...

mul on tuttuja jotka meikkaavat kotonakin, eivätkä vie edes roskia ilman et on meikannu... sitä en ymmärrä...

anteeksi siis jos haukuin meikkaajia, ei ollut tarkoitus pahoittaa kenenkään mieltä :saint: :heart:

Yhteistyössä