M
mama the strange
Vieras
Mua itseasiassa vähän harmittaa, että tuli pojalle annettua kaksi nimeä. Toinen kaunis nimi jää täysin käyttämättä. Senhän olisi voinut antaa vaikka mahdolliselle pikkuveljelle joskus 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja en käsitä;26445612:Eli siis kyse onvain siitä,että on ns erikoisempaa antaa vain yksi nimi. Valtaosallahan on kuitenkin ainakin sekaksiOlisi se pitänyt taas arvata. Jos ei keksi erikoista nimeä niin sitten pitää keksiä jotain muuta vähän "erikoisempaa" Ooh,mitä hulluutta.
Mua itseasiassa vähän harmittaa, että tuli pojalle annettua kaksi nimeä. Toinen kaunis nimi jää täysin käyttämättä. Senhän olisi voinut antaa vaikka mahdolliselle pikkuveljelle joskus![]()
Alkuperäinen kirjoittaja häh;26445639:Miten niin erikoisempaa? Itse olen antanut lapsille kaksi, koska etunimi todella lyhyt ja jää sukunimen kanssa töpöksi. Jos haluaisin nimeksi Matleena tai Sebastian, niin niihin ei sovi mikään toinen nimi ja nimiä tulis ilman muuta vain yksi. Kolme nimeä on taas itsestä sitä silkkaa hulluutta. Niistä ei ole kuin haittaa.
Alkuperäinen kirjoittaja en käsitä;26445612:Eli siis kyse onvain siitä,että on ns erikoisempaa antaa vain yksi nimi. Valtaosallahan on kuitenkin ainakin sekaksiOlisi se pitänyt taas arvata. Jos ei keksi erikoista nimeä niin sitten pitää keksiä jotain muuta vähän "erikoisempaa" Ooh,mitä hulluutta.