onko muita joita on luokiteltu sairaallollisen lihavaksi

• Viestiketjun aloittaja ikuinen laihduttaja
  • Ensimmäinen viesti
ikuinen laihduttaja
hei! Onko täällä muita jotka on luokiteltu sairaallosen ylipainoiseksi?
Itselläni painoa reilusti yli sata ja pituutta vain 159 cm. Nyt päätin aloittaa pudottamisen toivottavasti viimeisen kerran niin monta epäonnistumista takana että painoni olisi jo miinuksella jos kaikki olisi pysynyt poissa. Eka päivä alkaa olla takana mutta niin monta edessä joten olisko täällä muita samassa tilanteessa olevia joilta vois saada tukea ja joille vois tarjota tukea tämän kilomäärän pudottamisessa?

Sivuhistoria
no mul on paino ollu huipussaan 82 kg ja oon 157 cm lyhyt.
Joten ei ihan sama mut lähel!
Toivotan sulle oikein paljon voimia,jaksamista,innostusta ja ennenkaikkea onnea painonpudotukseen!
Sä pystyt siihen :flower:

ikuinen laihduttaja
muutama päivä takana kai tämä tästä. Nyt ei ainakaan vielä tunnu edes vaikealta. Olin kai valmistautunut tähän pudotus urakkaan henkisesti jo tarpeeksi ja kyllästynyt näihin kiloihin totaalisesti.

mim82mu
Täällä on yksi kohtalotoverisi. Pituutta löytyy huimat 162cm ja painoa on kilpaurheilun lopettamisen ja yhden raskauden jälkeen 104, että painoindeksikin on päälle 40. Olen myöskin laihduttanut koko ikäni mutta aina se on ollut vain kuuriluontoista ja kilot on tulleet korkojen kanssa takaisin. Yhdyn siis sinuun, nyt pudotetaan ylimääräiset kilot eikä oteta niitä sitten enää takaisin. Tsemppiä sinulle!!

ikuinen laihduttaja
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.01.2005 klo 11:13 mim82mu kirjoitti:
Täällä on yksi kohtalotoverisi. Pituutta löytyy huimat 162cm ja painoa on kilpaurheilun lopettamisen ja yhden raskauden jälkeen 104, että painoindeksikin on päälle 40. Olen myöskin laihduttanut koko ikäni mutta aina se on ollut vain kuuriluontoista ja kilot on tulleet korkojen kanssa takaisin. Yhdyn siis sinuun, nyt pudotetaan ylimääräiset kilot eikä oteta niitä sitten enää takaisin. Tsemppiä sinulle!!
samoin sinulle!

Mä kans olen nyt pysyny aika hyvin ruodussa! Se sokeripaasto tehos ja ei tee mieli muuta makeaa kun hedelmiä!!!!

Mä olen koko ikäni laihduttanu ja nyt kai se tuli viimeinen tikki ja olen onnistunu toistaiseksi hyvin :D

Verkkoklinikalla laskin ja olikohan se merkittävän ylipainoinen. Ei ole sekään yhtään hyvä. Pituus 161cm. Vuosi sitten jouluna paino 97-98kg ja siitä hyvä kuva todisteena vaikken kuvia annakaan ottaa itsestäni. JOku otti kuitenki kuvan ja se järkytti. Sitä katsoin kolme kuukautta ja sit laihdutin 3kk:ssa 15kg. Se oli helppoa mut nyt ollaan jumittu 83-85kg ja motivaatiot nollilla. Syksyn olin vaan ja nyt olis kilopinon avustuksella tarkoitus saada alle 80kg. Mut tarvisin kai ainakin 10kg puotuksen et pääsisi siihen lievästi ylipainoiseen. :ashamed:

ikuinen laihduttaja
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.01.2005 klo 16:26 Vilipi kirjoitti:
Verkkoklinikalla laskin ja olikohan se merkittävän ylipainoinen. Ei ole sekään yhtään hyvä. Pituus 161cm. Vuosi sitten jouluna paino 97-98kg ja siitä hyvä kuva todisteena vaikken kuvia annakaan ottaa itsestäni. JOku otti kuitenki kuvan ja se järkytti. Sitä katsoin kolme kuukautta ja sit laihdutin 3kk:ssa 15kg. Se oli helppoa mut nyt ollaan jumittu 83-85kg ja motivaatiot nollilla. Syksyn olin vaan ja nyt olis kilopinon avustuksella tarkoitus saada alle 80kg. Mut tarvisin kai ainakin 10kg puotuksen et pääsisi siihen lievästi ylipainoiseen. :ashamed:
Tsemppiä myös sulle!

Mimmi81
Laihdutin aikoinani melk.70kg. Kun aloin syömään e-pilsuja, paino nousi 24 kg. Laihdutin sen pois. Sit aloin odottamaan esikoistamme, paino nousi 35 kg. Pudotin ne kilot pois. Sit aloinki odottamaan heti pikkukakkosta, paino nousi taas n.35 kg. Nyt siis alan niitä kiloja pudottelemaan. Kyllä mulla ton n.70kg pudotuksen jälkeen paino pysy monta vuotta samassa lukemassa, mutta pillerit sit nostatti painoa, vaikka söin tasan tarkkaan samalla tavalla, ku aiemmin. Onneksi mulla pituutta 190cm, painoa REILUSTI yli 100kg. Joten, en ole mikään Keijukainen :LOL: .

Kilopinolaiset!
Kuinka moni pitää karkkipäivän esim. silloin kun lapsilla on sellainen? Miten selviätte sukujuhlista kunnialla? Apuva! On nimittäin yhdet juhlat tiedossa ja perinteiseen tapaan pöydät notkuu pelkkää makeaa....

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.01.2005 klo 20:02 Vilipi kirjoitti:
Kilopinolaiset!
Kuinka moni pitää karkkipäivän esim. silloin kun lapsilla on sellainen? Miten selviätte sukujuhlista kunnialla? Apuva! On nimittäin yhdet juhlat tiedossa ja perinteiseen tapaan pöydät notkuu pelkkää makeaa....
Mä olen niin vastuuton äiti ettei meidän muksuilla oo karkkipäivää, vaan ne syö karkkia vähän milloinkin :ashamed:
Mä ite en voi pitää itselleni karkkipäivää, koska se ei TOSIAAN jää siihen yhteen päivään vaan jatkuu kuukausia! Nyt sitten taas kieltäydyn kokonaan karkista..
Juhliin auttaa paljon se että syöt PALJON ruokaa ennen juhlaa niin ei sitten sitä juhlamenyytä mahdu massuun.

Yhteistyössä