Onko muita joille on aivan sama minkälaisia ratkaisuja muut tekee päivähoidon/kotihoidon suhteen?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Kun ei ole olemassa yhtä ainoaa ratkaisua ja jokainen tekee tavallaan. Se mikä sopii toiselle, ei sovi sitten taas toiselle. Mutta miksi pitää haukkua ja arvostella toisin tekeviä tässä asiassa? Eihän se muille kuulu... :whistle:

minusta jokainen perhe tekee ne valinnat ja ratkaisut, jotka ovat koko heidän perheelleen parhaimmat. enhän elä heidän elämää, joten en voi tuomita, en olen mikään jumala.

Minulle on muuten aivan sama, kunhan se ei häiritse minua ihan konkreettisesti. Joskus toivoo, että naapurin tosi myöhään kiljuvat kakarat olisivat jossain hoidossa, mihin pitäisi mennä aikaisin ja samalla ne joutuisivat menemään nukkumaan aikaisin :D

minä kuulun tähän joukkoon! Musta on todella typerää arvostella toisten ratkaisuja, koska kukaan ei oikeesti tiedä mikä on parasta kenellekin. Ihmiset kun ovat niin erilaisia. Olisihan se kamalaa jos kaikki olisi samasta puusta veistetty!

Kyllä mua kiinnostaa kovasti eri perheiden tekemät ratkaisut, mutta ei arvostellakseni :)
Ehkäpä sieltä hakee niitä samankaltaisia valintoja, kuin mitä itsellä on puolen vuoden päästä edessä.

Yhteistyössä