onko muita joille määrätty antibioottia hammastulehdukseen

Mulla viimeks talvella määrättiin lääkettä kun piti tehdä juurihoito valmiiksi ja tulehdus oli niin paha.
Kipu lähti kyllä ja rauhoittui ihan parissa päivässä. Yritä kestää, kyllä se paranee.

mulle määrättiin sellaista kuin Medicillin nimistä antibiottia. Söin kuurin noin kaksi viikkoa sitten. Kun aloitin niin kesti kaksi päivää kunnes helpotti, sain myös reseptin 800mg Ibuxiniin jota söin rinnalla kipuun ja se auttoi kovasti. Jos sulla on särkylääkettä niin ota sitäkin ihan reilusti kaksi tablettia kerralla jos on 500mg, tai yksi 1g tabletti. Apteekista saat reseptivapaasti ostaa 1g Paramaxia muunmuassa, se auttoi mulla myös.

Pari päivää ni kyllä se siitä. Mulla tulehtui kanssa ja juurihoidon yhteydessä tulehdus levisi koko naamaan ja poskionteloihin. Luulin että on hengenlähtö lähellä, mutta antibiootit sen sitten vei. Kova kuuri oli, viikko ja kolme tabua vuorokaudessa.

mulla on 4 tabl vuorokaudes ja panadolia joudun syödä kipuun kun mikään muu ei mulle soveltunu. toivotaan nyt että tää helpottais. Huomenna taas lekuri niin josko se jo puutuis että vois repiä vaikka koko hampaan irti.

Yhteistyössä