Onko muita joilla jännäys kierto?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kukkaiskeiju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kukkaiskeiju

Aktiivinen jäsen
03.12.2007
1 611
0
36
Voi mä oon aivan innoissani! Vaikka tiedän että harvoinpa se nyt ekalla tärppää, mutta mutta...
Ja itse kyllä havahduin tähän päätökseenkin vähän ehkä jälkijunassa kun oli jo kp 16 ja 17/29-36, mutta pienet mahikset kuitenkin olis.Ja saan siis odotella vielä sen pari viikkoa ennen kuin edes pitäisi alkaa. Onko muita jotka elää jänniä aikoja ensimmäistä kertaa? Saa tietysti olla muukin kuin eka "yritys"kierto, ja heiltä voisinkin kysäistä että laimeneeko jännitys toisella tai kolmannella tai 12:lla yrityskerralla...?Vai onko sama kutina joka kerta?

Oon vaan niin innoissani... :ashamed: :heart: :D

:wave: no jännäys ja jännäys. Lähinnä jännään sitä tuleeko kunnon menkat vai samanlaiset tuhnut ku viimekski. Tooosin, eihän sitä koskaa tiiä vaikka ois muutaki jännättävää :heart: Ajotus kyllä kohdallaan mut epäilen ettei sen takii tarvii jännätä.

Meillä kylläkin jo yk 14 menossa. Mutta jännäillään taas. Alussa ei päässyt jännäilee kun tiesi että tarvitaan apuja. Mutta nyt on lääkitys kohdillaan niin voi tosissaan jännätäkkin jo.

Että tavallaan sama tilanne menossa.

Onnea sinulle kovasti ja pidetään peukkuja

Meillä kylläkin jo yk 14 menossa. Mutta jännäillään taas. Alussa ei päässyt jännäilee kun tiesi että tarvitaan apuja. Mutta nyt on lääkitys kohdillaan niin voi tosissaan jännätäkkin jo.

Alkuperäinen kirjoittaja on:

Mä pidän peukkuja sulle!!!

Yhteistyössä