T
"tytär"
Vieras
Me nähdään mun vanhempia vain muutaman kerran vuodessa, aina niin, että me mennään niille. Meillä on perheenä tosi vähän mitään yhteistä vapaa-aikaa, koska mies on yrittäjä, työtä on viikonloppuisinkin jne. Meillä on vauva ja pieni lapsi. Pärjätään ja jaksetaan ihan hyvin tätä arkea, mutta mua väsyttää ihan kamalasti ajatuskin siitä että "pitäisi" lähteä monen sadan kilometrin päähän vanhempieni luo. Lapsille pitää ottaa omia ruokiakin mukaan, vaunut ym. ja jotenkin jo se kaikki pakkaaminen vaan tuntuu rasittavalta. Vieraassa paikassa erityislapsi on tuskastuttavan vaikea saada nukahtamaan. Ottaa niin kovasti päähän, että kyläilyt ei koskaan mene niin päin, että vanhemmat tulisivat meille, se olisi mulle paljon helpompaa.
Viimeksi oli puhetta, että toisen lapsen syntymän jälkeen tulevat meille, mutta lopulta me lopulta lähdettiin käymään, kun kuulosti siltä, ettei ne koskaan ole tulossa. Tuntuu, että tapaaminen on jätetty kokonaan mun "vastuulle", ja mulla on huono omatunto siitä, että nähdään niin harvoin
Viimeksi oli puhetta, että toisen lapsen syntymän jälkeen tulevat meille, mutta lopulta me lopulta lähdettiin käymään, kun kuulosti siltä, ettei ne koskaan ole tulossa. Tuntuu, että tapaaminen on jätetty kokonaan mun "vastuulle", ja mulla on huono omatunto siitä, että nähdään niin harvoin