Onko muita joiden vaikea sanoa miehelle ei? (seksistä kyse)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kun tuntuu että näitä palstoja lukiessa ja tuttavien kanssa jutellessa saa sen kuvan, että muut naiset useinkin kieltäytyy seksistä. Minä olen ajatellut niin, että jos toista rakastaa, niin miksi sitä pitää "pihtailla", vaikkei aina niin sillä tuulella olisikaan. Mutta välillä minullekin tulee sellainen olo että en oikeasti haluaisi seksiä (jos ollut vaikka pientä riitaa miehen kanssa, tai jos vaikka tuntuu etten muuten saa mieheltä mitään huomiota). Mutta minun on ihan hirveän vaikea sanoa miehelle ei!! Olen kieltäytynyt seksistä mieheni kanssa vain 2 kertaa tämän usean vuoden aikana mitä on oltu yhdessä, ja silloinkin vain kun olen ollut sairaana.

vähän sama täällä...
Osaan kyllä sanoa ei jos en todella halua, mutta harvoin kieltäydyn.
Miksi sitä toista pitämään puuttessa, vaikkei itseä just sillä hetkellä haluttais niin kamalasti?

jostain syystä mulla on vähän samaa ongelmaa. Monestikin kyllä lähden juttuun mukaan vaikkei niin hirveästi tekis mielikään. Ehkä syy on se että oon todennu sen tekevän hyvää silloinkin kun ei huvita, mutta varmaan paljon vaikuttaa myös miehen epäkypsä käyttäytyminen jos kieltäydyn. Mies vetää herneet nenään ja jaksaa syyllistää vielä pitkään.

Jos mineen oikeest halua niin sanon ei, samoin ukko sanoo ei jos hää ei halua ja miä vonkaan. Eikä kumpikaan oo mitää sen kummemin siit suutahtanu.
Ukko voi ja meneekii sit vessaa jos on kovasti paineita, oman käden oikeudet. Mineen harrasta oman käden oikeuksia kun en siit mitää saa irti, sit vaa käyn nukkuun ja oottelen seuraavaa iltaa ja vonkaan uuellee :D
Meil mennää jos molemmat tahtoo, jos toinen ei taho niin sit ei.

Ei kai se ein sanominen kenellekään automaattisen helppoa ole, mutta kyllä "useiden vuosien" jälkeen on useammin tullut kieltäydyttyä. Ennen lapsia en muista koskaan torjuneeni miestä mutta nyt 10v ja kolme lasta myöhemmin aina silloin tällöin. Ihan vaan väsymyksen takia, tai jos on riidelty.

Kyllä mä osaan sanoa miehelle ei jos ei huvita. Mun mies parka oli n. 4 kuukautta ilman seksiä kun olin raskaana. En vaan pystyny siihen hommaan mitenkään päin. Suuseksiin en oikein innolla ala, mutta välillä toki mies sai nauttia kätteni töistä.

No meillä joudun itse aina ehdottaa, en muista koska mies olis halunnu. Joskus se antaa mut ei läheskään aina tai jos antaa niin äkkii vaan. en tiiä miks oon monta kertaa asiallisesti kysy missä vika ei vaan suostu vastaa mitään oikeaa tai ainoaa syytä. Ymmärrän kyl jos väsyttää ym. mutta telkkarii jaksetaan kattoo ja pelaa yömyähnää. Muuten menee ihan ok eläminen sen kanssa. Joskus sanoo et oon liian iso ja joskus en oo tarpeeks posliini ja joskus sitä ja tätä. Useimmiten vastaus on ettei mussa mitää vikaa oo. ittestä kyllä tuntuu etten oo tarpeeks hottis vaik oon vasta 20 enkä vielä ihan hirveen iso enkä petolintu, ihan normisettii. Kaips johtuu ettei se oo muilta koskaan saanut :)

Alkuperäinen kirjoittaja neiti Dina:
jostain syystä mulla on vähän samaa ongelmaa. Monestikin kyllä lähden juttuun mukaan vaikkei niin hirveästi tekis mielikään. Ehkä syy on se että oon todennu sen tekevän hyvää silloinkin kun ei huvita, mutta varmaan paljon vaikuttaa myös miehen epäkypsä käyttäytyminen jos kieltäydyn. Mies vetää herneet nenään ja jaksaa syyllistää vielä pitkään.

Minullakin ne 2 kertaa mitä olen kieltäytynyt kun olin sairaana ja seksi olisi ollut tosi epämukavaa minulle, mies suutahti niistä. Välillä on sellainen olo, kuten esim. tänään, että on miehelle muuten ihan ilmaa, sitten jos annan seksiä (kuten olen aina tehnyt..), niin itse ei pysty siitä nauttimaan kun seksin jälkeen on sitten taas miehelle pelkkää ilmaa, kaipaisi hellyyttäkin..

Yhteistyössä