Onko muita joiden aviomies ja veli eivät tule keskenään toimeen?

  • Viestiketjun aloittaja harmahdus
  • Ensimmäinen viesti
harmahdus
Minun veljeni ja aviomieheni eivät tule keskenään toimeen ja en ymmärrä mikä siinä on? Ollaan 10v oltu yhdessä ja edelleen kaikki on niin vaikeaa heidän välillään. Harmittaa kovasti, koska miten mukavaa olisikaan jos tulisivat keskenään toimeen.
 
harmilen minäkin
Mun veli ja mies tuli toimeen loistavasti ensialkuun. Ovat muutenkin molemmat samantyylisiä, rentoja ja hauskanpidosta tykkääviä, samanlaisia harrastuksia, jne... Mut kaikki muuttui kun mun veli tapas nykyisen vaimonsa, veli etääntyi koko meidän suvusta, ja vaimonsa on todella kylmä ja laskelmoiva ihminen, jonka kanssa yritämme kaikki tulla toimeen, ihan veljeni takia, mutta vaimonsa ei yritä yhtään tulla puolitiehen, ja lopulta mieheni on saanut tarpeekseen, eikä pidä veljeeni enää yhteyttä jos ei ole pakko.

Mun mies kärsii tästä tilanteesta, kun tykkäisi kutsua veljeni saunomaan jne, mut kun ei onnistu niin paha on tehdä mitään.
 
Gluteus maximus
minun isoveli ja mieheni eivät ole mitään parhaita ystäviä. Sukujuhlissa ym. jutuissa kyllä juttelevat niitä näitä, mutta muuten eivät juurikaan pidä yhteyttä. Syynä luultavasti veljeni vaimo, joka on hiukan erikoinen persoona ja jonka kanssa mieheni on menettänyt hermonsa totaalisesti, lähinnä uusavuttomuuteen ja siihen kun yhdessä vaiheessa passuuttivat meitä ym. mukavaa. no joo, mitäpä stressiä tästä ottamaan, puheväleissä kaikki ollaan jne. se riittää minulle.
 

Yhteistyössä