Ihan totta??Alkuperäinen kirjoittaja 23.01.2006 klo 21:58 miriza kirjoitti:Mä synnytän ens kesänä, LA 16.7.06. :saint:
koht mitä?? onnittelut.. kai..?Alkuperäinen kirjoittaja 25.01.2006 klo 11:40 Miriza kirjoitti:kiitti onnitteluista. mä kyl kerkeen täyttää 15 ennen ku vaavi syntyy. ollaan jätkäkaverin(koht 18) kaa tosi onnellisia. :saint:
oisko kohta 18...? jos laittaa 8 ja ) peräkkäin niin siitä tulee B)Alkuperäinen kirjoittaja 25.01.2006 klo 14:05 veera101 kirjoitti:\koht mitä?? onnittelut.. kai..?Alkuperäinen kirjoittaja 25.01.2006 klo 11:40 Miriza kirjoitti:kiitti onnitteluista. mä kyl kerkeen täyttää 15 ennen ku vaavi syntyy. ollaan jätkäkaverin(koht 18) kaa tosi onnellisia. :saint:
tuskin ap koko elämäänsä ilman ammattia tulee olemaan.. Eikä niiden opiskeluidenkaan tarvitse keskeytyä kovin pitkäksi aikaa, itselläni keskeytyivät vuodeksi.Alkuperäinen kirjoittaja 24.01.2006 klo 12:23 vieras kirjoitti:heh ilman ammattia nyt sitte olet--->toisten elätettävänä
voi voi..kyllähän se lapsi vähän aikaisin tulee mutta jos se on tullakseen niin mikäs siinä.. itse olen ammattikoulun toisella ja lapsi syntyy ensi kesänä. la on myöskin minulla heinäkuussa ..älä masennu mollaajista, vaan ole onnellinen tulevasta naperostasi ..*minä ainakin olen*Alkuperäinen kirjoittaja 23.01.2006 klo 21:58 miriza kirjoitti:Mä synnytän ens kesänä, LA 16.7.06. :saint:
samoin toivotan onnea kyllä kaverini on pärjännyt todella hyvin kun sai sinun ikäisenä lapsen. mä myös oon ammatti koulun toisella luokalla ja kesällä syntyy esikoinen ja olen todella onnellinen. kaikkea hyvää teille :heart:Alkuperäinen kirjoittaja 26.01.2006 klo 12:05 tuleva äiti kesä-06 kirjoitti:\voi voi..kyllähän se lapsi vähän aikaisin tulee mutta jos se on tullakseen niin mikäs siinä.. itse olen ammattikoulun toisella ja lapsi syntyy ensi kesänä. la on myöskin minulla heinäkuussa ..älä masennu mollaajista, vaan ole onnellinen tulevasta naperostasi ..*minä ainakin olen*Alkuperäinen kirjoittaja 23.01.2006 klo 21:58 miriza kirjoitti:Mä synnytän ens kesänä, LA 16.7.06. :saint:
...hyviä jatkoja ja voimia sinulle sekä kaikille muille odottaville äideille!!! :hug:
LA on lyhenne laskettu ajasta. eikä lauantaista....Alkuperäinen kirjoittaja 16.02.2006 klo 17:19 jenni-mamma-86 kirjoitti:aika nuorena/lapsena saat vauvan.. Mä oon 19 ja kohta 20 ja en mäkään todellakaan ole mikään vanha äiti, päin vastoin nuorena tulin äidiks. Onneks edes vähän aikaa sain käydä ravintoloissa ja ym. Meinaan tää lapsen hoito on täyttä työtä. Meillä on 4kk vanha vauva. Tässä kyllä saa kaikki muut jäädä kakkossijalle. Ei ole vaan enään sitä omaa aikaa. ...Mä olin ainaki 14-vuotiaana vielä ihan vauva itekki.
...Ja siitä, että jos sun laskettu aika oli joku lauantai, ei se sitä tarkota että sä juuri sillon synnytät. Mulla oli laskettu aika 10.11.2005 ja synnytin 18.10. rv36+5.
Onnea nyt sit sulle vaan ja hei, hei nuoruusvuodet
Onko 14-vuotias harrastanut edes seksiäkään, näköjään...
Mutta kaikesta huolimatta hyviä raskauspäiviä ja toivottavasti susta tulee hyvä äiti. ja varmasti se helpottaa jos sulla on hyvä tukiverkosto.
Mitään muuta ei sitten tarvitakkaan :headwall: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja 17.02.2006 klo 12:29 kiukkis kirjoitti:ja vielä se, että varmasti pystyt antamaan lapsellesi sen mitä hän äidiltään tarvitsee:RAKKAUTTA!
\|O \|O Millä oikeudella sä auot päätäs täällä idiootti???Alkuperäinen kirjoittaja 24.01.2006 klo 12:23 vieras kirjoitti:onnee vaan!! Sen jälkeen et sitte saakkaan nukkua kokonaista yötä pitkään aikaan.... tää on niiin kivaa!!!! ihan ku olis aina humalassa ku univajetta on niin hitosti ku yölläkään ei saa nukkua muutaku parin tunnin pätkiä :headwall:
Ja taidat saada sanoa hyvästit opiskeluille joksiki aikaa!!heh ilman ammattia nyt sitte olet--->toisten elätettävänä mut ONNEA OIKEIN PALJON!!!Mikäli sit oikeesti olet raskaana ja 14vee LAPSI!!