onko muilla vastaavaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ahdistaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ahdistaa

Vieras
krapulassa TODELLA ahdistunut olo, saan jopa paniikkikohtauksia. pulssi todella hidas, noin 50 kun normaalisti jumputtaa tuolla 90 levossakin... olo on tosi outo. pitäiskö tällasesta huolestua vai onko tämä vain kehoni tapa reagoida??

Alkuperäinen kirjoittaja ahdistaa:
krapulassa TODELLA ahdistunut olo, saan jopa paniikkikohtauksia. pulssi todella hidas, noin 50 kun normaalisti jumputtaa tuolla 90 levossakin... olo on tosi outo. pitäiskö tällasesta huolestua vai onko tämä vain kehoni tapa reagoida??

Mulla kans väliin rapulas samat oireet... tai ahdistaa ja paniikkikohtauski monesti tulee...vaikka saan niitä muuteski |O |O |O

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
eli alkoholi ei sovi teille. :)

Tai sit se paniikkikohtaus ei sovi
:whistle:

Paniikkikohtaus tulee teille krapuloissa ja krapula viinasta. mistä tiiätte, josko maksa on sillä rajalla, että just ja just jaksaa toimia otetun alkoholimäärän takia?

Paniikkikohtaus tulee teille krapuloissa ja krapula viinasta. mistä tiiätte, josko maksa on sillä rajalla, että just ja just jaksaa toimia otetun alkoholimäärän takia?

Ikävä kyllä niitä tulee muulloinkin... Harvemmin niitä krapulassa tulee,kuin selvinpäin..
:/

Tähän pakko sanoa, että minulla tulee ihan muutamastakin siideristä krapula, paniikkikohtauksia ym. Ennen tätä ei ollut, kaikki muuttui vajaa vuosi sitten.

Mun äidin veli joskus soittaa krapuloissaan äidille et ottaa taas pumpusta, on rytmihäiriöitä yms. En vaan tajuu miks se silti ottaa alkoo joka viikonloppu, ja useemminkin jos siitä tulee paska olo, ja äidin pitää sitä lähtee lääkäris yms. käyttämään.
Vissiin jo alkkis niinku ukkikin oli..

Pitäisikö siitä kysyä lääkäriltä? Onko sun elämässä ap ollut joku muutos vajaa vuosi sitten? Jos paniikki liittyisi siihen?

Ei... Tai no opiskelut aloitin, stressi ja väsymys ajoittain melkoista. Voihan se siihen tietenkin liittyä.

Mulla on AINA! Krapulassa se huono olokaan ei ole niin paha kuin se ahdistus. Joskus menee parissa päivässä ohi, joskus kestää jopa viikon. Ahdistaa, pelottaa ja tulee paniikkikohtauksia. Siksi otankin aika harvoin.

Se johtuu siitä, että alkoholi laskee serotoniinin aivoissa niin alas. Ja jännä juttu että kun mulla on lääkitys paniikkihäiriöön, ja serotoniinin pitäis olla korkeempi, niin se krapula-ahdistus on kahta kauheempi.

Mulla on AINA! Krapulassa se huono olokaan ei ole niin paha kuin se ahdistus. Joskus menee parissa päivässä ohi, joskus kestää jopa viikon. Ahdistaa, pelottaa ja tulee paniikkikohtauksia. Siksi otankin aika harvoin.

Se johtuu siitä, että alkoholi laskee serotoniinin aivoissa niin alas. Ja jännä juttu että kun mulla on lääkitys paniikkihäiriöön, ja serotoniinin pitäis olla korkeempi, niin se krapula-ahdistus on kahta kauheempi.

Kertoisitko lisää miten on jatkunut ja oletko keksinyt mitään apukeinoa koska omat oireeni ovat täysin samanlaisia ja nyt alkanut tämä lääkäri rumba josta ei meinaa mitään lääkettä olla mikä auttaisi oikeasta. Ja muutkin tietysti voisivat kertoa jos jotain apua on koska nämä ahdistus kohtaukset krapulassa ovat aivan kauheita ja kestävät juuri monta päivää vaikka itse krapula olo on jo kadonnut.

[QUOTE=''¨å;26267072]Kertoisitko lisää miten on jatkunut ja oletko keksinyt mitään apukeinoa koska omat oireeni ovat täysin samanlaisia ja nyt alkanut tämä lääkäri rumba josta ei meinaa mitään lääkettä olla mikä auttaisi oikeasta. Ja muutkin tietysti voisivat kertoa jos jotain apua on koska nämä ahdistus kohtaukset krapulassa ovat aivan kauheita ja kestävät juuri monta päivää vaikka itse krapula olo on jo kadonnut.[/QUOTE]

Heh et tainnut huomata että viime viesti on 5v vanha :) mutta toivottavasti joku muukin selailee tätä vielä ja osaa auttaa.

Yhteistyössä