Onko muilla tällaista vai oonko epänormaali?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Päiviä, kun kaikki menee pieleen? Laitoin päivästä ruokaa kaappiin ja jouduin siirtään tavaroita että mahtuisi ja eikös ne tippunut lattialle ja paskaksi ja kauhee siivo... Sit sitä siivotessa en huomannut, että olin unohtanut pistää vesihanan kii, kun laitoin taikinaa lavuaariin kohoamaan ja se vesi oli menny sinne taikinakulhoon :( Ja sit tuli itku. Joskus vaan tuntuu siltä, että kaikki menee pieleen enkä vaan JAKSA.

Muilla samanlaista vai oonko mä joku mielenterveysongelmatapaus =)

Joskus on päiviä, jolloin kaikki menee pieleen täälläkin, mutta ehkäpä olen itse keittänyt niinä aamuina kaurapuurot vastapäivään.
Yleensä en kyllä itke, päädyn nauramaan enemmän tai vähemmän hysteerisesti. Onkohan tämäkään vaihtoehto sitten ihan terve!

Lauantaina vanhempani tulivat meille kylään. Mieheni oli ennen lenkille lähtöään siivonnut vessan. Olin tehnyt ruoan valmiiksi, siivoillut yms. ja päätin suihkun jälkeen kylvettää kuopuksen. Kuopus ei pidä kylvettämisestä...
Kovaäänisen kylvetyksen jälkeen nostin kuopuksen hoitotason päälle. Hän päästi paineella hillittömän pissakaaren minun, vastapestyn vessan ja hoitotason päälle. Tässä vaiheessa ovikello soi. Luulin siellä olevan mieheni ja pyysi esikoista avaamaan oven. Siellä olikin taloyhtiön hallituksen puheenjohtaja, joka ehdotti minulle taloyhtiön saunakiukaan kivien pesua?! Niin, kävin keskustelua alusvaatteisillani... Kieltäydyin pienen hässäkän vuoksi pahoittelujeni kera. Ei tarvinnut ihmeemmin perustella, miksi :) !
Ja sitten uudestaan vauvan kylvetys, vessan peseminen, hoitotason peseminen ja minäkin jouduin käymään uudestaan suihkussa...
Jos olisin ollut raskaana, olisin ehkä porannut.

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Joskus kunnon yöunet olisivat paikoillaan ja vaikka työrauha tehdä hommat yksi kerrallaan. B)

Keskeytykset kesken keksinpaiston tai valkokastikkeen teon ovat aina yhtä tervetulleita yllätyksiä :) !

Kyllä ja hygieniakin on huipussaan kun kesken ruuanlaiton juoksee vessassa pyyhkimässä. Vaikka nyt peseekin kätensä, mutta kumminkin.