Onko muilla tälläisiä kiireisiä miehiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiireetön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiireetön

Vieras
Miehellä on paljon töitäkin ja sen työkiireen vielä ymmärränkin. Mutta kiire tai oikeastaan se tapa tehdä kiireellä kaikki ulottuu joka hetkeen.

Astiat pitää laittaa tietyllä tavalla koneeseen, jotta ne on mahdollisimman nopea ottaa pois. Kahvipurkin on oltava tietynlainen, jotta kahvin saa nopeasti tippumaan. Tietokoneruudulla selain ei saa olla koko ruudun kokoisena, koska muuten menee hirveästi aikaa,kun pitää ottaa toinen ruutu. Jos puhutaan jonkun asian tekemisestä niin se tehdään välittömästi. Ei voi puhua, että "olohuoneen lampun voisi vaihtaa", jos tarkoittaa, että katsotaan sitä ensi viikolla. Se on pakko tehdä heti ettei se roiku tekemättömien listassa.

Sanoo ettei osaa olla,jos on jotain tekemättä. Mutta eihän tekeminen tästä maailmasta lopu. Lisäksi ajatusmaailma on se, että pakko tehdä itse,kun muut ei kuitenkaan tee. No ei kukaan ehdi.

Ja siis rakastan tuota miestä ihan joka solullani. Pelkään vain, että joku suoni katkeaa tuolla menolla.

Olen kateellinen!
Mun mies on sellanen, et jos sanon "olohuoneen lamppu pitäis vaihtaa" niin se tarkoittaa, että lamppu vaihdetaan ensi vuonna tai sitä seuraavana vuonna.

Mun mielestä tuo ei ole normaalia. Kyllä tuollainen on stressaavaa eikä sitä voi jaksaa vuosikymmeniä. Oma mieheni on myös sellainen, etrei hän kestä tekemättömiä töitä vaan kaikki pitää tehdä heti. Mutta sinun miehesi kuulostaa vielä paljon äärimmäiseltä, kun kaikessa pikku asioissakin pitää maksimoida tehokkuus. Näinköhän miehesi jaksaa. Oma mieheni sairastui burnouttiin.

On tuo vähän tuollainen ON/OFF tyyppi. Paitsi sillä ei ole väliä, miten ne astiat sinne koneeseen laitetaan, kunhan ne sinne menee. Minä olen se, joka niistä astioista nillittää, ne pitää pakata tietyllä tavalla, että ensinnäkin niistä tulee kunnolla puhtaita, tietyt astiat vaan ei kunnolla puhdistu joissain asennoissa, toisekseen kun ne saa sillä tavalla mahtumaan koneeseen paljon enemmän tiskiä. Minä yleensä järjestelen sen uusiksi, niin kaikki menee, mies jättäisi koneesta paljon pois, kun se on muka täynnä.

Tietokoneella taitaa kyllä käyttää täysikokoisia ikkunoita. Alan ammattilaisena osaa kaikki pika-toiminnot, millä ne saa hetkessä vaihdettua ja uusia auki.

Onkos muitten nopeat miehet nopeita myös sängyssä....meillä on ja se joskus harmittaa...
Muuten oon kyllä tyytyväinen, että hommat hoituu eikä jää roikkumaan!

Sekin on eri asia,jos tahtoo hoitaa tekemättömät asiat,mutta tuo tapa... Esim. Tulee sisälle ja takkia riisumatta ryntää keittiöön ja laskee kattilaan vettä ja laittaa sen liedelle,liha pannuun ja sitten vasta riisumaan takki. Tällöin takin riisumiseen käytetty aika ei ole pois ruuanlaitosta.

Olen itse tuollainen, ja mua ärsyttää hirveesti, jos jotain pitää tehdä, ja sen tekemisen aloitus venyy ja venyy, sen takia että ei vaan saada aikaiseksi aloittaa sitä, siis jos joku on mulla kaverina. Niin että itse olisin heti alottamassa, mutta toinen ei vaan alota heti, kun aattelee, että onhan tässä aikaa se tehdä

Yhteistyössä