Onko muilla tämmöstä, että pitää syödä jotain tiettyä joka päivä?

• Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti
Rukoilijasirkka
Ja että oikein odottaa sitä hetkeä, että saa just sitä ruokaa ja sitä syödään sit monta viikkoo, kunnes löytyy joku muu ruoka, jota haluaa alkaa syömään?

Vai oonko jotenkin outo? Tällä hetkellä haluan syödä paistettua kananmunaa joka ilta. Joskus söin pelkkää avokaadoa ja joskus söin mieluiten mangoa. Joskus oli pakko saada yksiä tiettyjä nuudeleita aina. Joskus mä laitoin raejuustoa ja tonnikalaa ja ananasta lautaselle sekaisin ja söin sitä.

Pitää syödä sitä yhtä ja samaa, kunnes sitä ei enää tee mieli syödä. :xmas:

Mulla on aina menossa joku ruoka/juoma, jota on saatava päivittäin siihen asti, että se alkaa totaalisesti kyllästyttää. Erilaiset hedelmät, karkit, jugurtit, nuudelit, leivät jne. aina kierroksessa.

Tällä hetkellä pitää saada joka päivä vichyä, jäätelöä ja tytön itse tekemieni hedelmäsoseiden jämät. :D

Mä oon lapsesta asti syönyt tosi paljon paistettuja kananmunia, eikä mulla tule kiintiö koskaan täyteen, vaikka söisin viikkoja ja viikkoja aamuin illoin. En vaan uskalla niitä syödä enää nykyään ihan joka päivä kun pelkään sitä kolesterolia...

Rukoilijasirkka
Tuntuu nyt, että voisin syödä paistettua munaa iltapalaksi tuoreen tomaatin kanssa vaikka elämäni loppuun.

Mutta ehkä muutaman kuukauden päästä keksin jotain muuta, mitä pitää saada seuraavat 3 kuukautta.

vieras
Oli juu silloin kuin asuin yksin. Saatoin syödä 7 päivänä viikossa ihan samaa ruokaa joka aterialla. Sitten kun tapasin miehen niin torstai oli aina pitsa päivä. Nykyään ei niinkään.

mä oon just tollanen kausi syöjä. Syön päivittäin jotain tiettyä ruokaa, kunnes paris viikos-puoles vuodes menee yhtäkkiä yli ja kaupassakin sen ruoan näkeminen tekee pahaa... :LOL: Niin ja sit aina joku tulee tilalle, alkuun voi olla et pari viikkoo on vaihtelevuutta mutta sitten taas löytyy se jokin :)

an-nikki
Ihana että mä en ole ainoa! Tällä hetkellä riisipuuroa ( kylmänä ) pitää saada joka päivä, sitä ennen oli paahtoleipä ja paistettu kananmuna-kausi. Aina on joku juttu mihin tulee himo...

plm
Joo, mä olen juuri tuollainen kausisyöjä. Nyt menossa herkkusienikausi, söisin niitä vaikka joka päivä (ja syönkin:D) Varmaan kohta lopetan ja menee taas piiitkä aika kun en syö niitä.

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja plm:
Joo, mä olen juuri tuollainen kausisyöjä. Nyt menossa herkkusienikausi, söisin niitä vaikka joka päivä (ja syönkin:D) Varmaan kohta lopetan ja menee taas piiitkä aika kun en syö niitä.
Mä syön niitä mieluiten raakana... Ne pitää siivutaa ja sitten syödä.

Juu syön just tuolleen, niin kauan veetään et tulee korvistakin pihalle ja sitten ei voi nähdäkkään sitä ruokaa aikoihin kun tulee niin jo pahaolo :snotty: ja kaupassa käydessä on varmistettava et kyseiset ainekset ei pääse loppuun vahingossakaan ennen seuraavaa kaupassa käyntiä.

sama aamianen
Mulla! Syön monta viikkoa aamupalaks täsmälleen samaa ja sit vaihdan johonkin muuhun. En vois mitenkään syödä joka päivä eri aamupalaa! Nyt on pakko saada maksamakkaraa mantelileivän päälle...

Yhteistyössä