Onko muilla stressiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tytsi-89

Aktiivinen jäsen
27.04.2007
20 996
11
38
Mulle on iskeny hirveä stressi :/ Syksyllä kirjoitukset ja kirjoitan kaksi ainetta, biologian ja uskonnon. Ei olisi ehkä sittenkään pitänyt kirjoittaa syksyllä kahta reaalia, 10 kirjaa luettavana ja vasta yhden olen lukenut kokonaan :| Ja on koko ajan muutakin ohjelmaa, kohta tulee varmaan autokoulun teoriakoekin. Olen lukenut näin vähän, vaikken ole edes ollut vielä töissä..aion kyllä ensi kuussa mennä, joko naantalin kylpylään tai muumimaailmaan. Muumimaailmaan pääsen, jos en saa kylpylästä töitä (olen ollut kylpylässä töissä kahtena vuotena lomia ja viikonloppuja). Ei millään jaksaisi sekä lukea, että tehdä töitä, mutta tarvitsen lisää rahaa, kun autokoulu lohkaisee kaikkineen lähelle 2000e! :/

En tiedä onko tämä vielä stressiä mutta jotain siihen suuntaan... Mammalomailu lähentelee loppuaan ja elokuussa alkaa työt täydellä painolla. Jännittää miten siellä pärjää kun on parin vuoden aikana unohtanut kaiken, lisäksi yövalvomiset taas ja miten päivällä saa nukuttua jos on lapset kotona (siis miehen kanssa). Viittomakurssiesite tuli tänään ja siinä on vain yksi minulle ajankohdan puolesta sopiva kurssi, työvuorolistoja en ole kuitenkaan vielä saanut eli ei edes tiedä miten osuu niiden kanssa yhteen. Tosi inhottavaa jos moni kurssipäivä menee niin että sinne joutuu menemään suoraan töistä valvotun yön jälkeen ja sitten taas seuraavaksi yöksi töihin. :/

Onneksi mies on syksyn kotona lasten kanssa joten voi siirtää päävastuun näistä hänelle. Samalla kuitenkin haikeaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
pukkaa muuttostressia paalle :headwall:

Tätä peesailen... Lauantaina pitäis olla tää asunto tyhjä ja remontti talossa aivan kesken... Lattiat + kaikki jalkalistat, peitelistat ym. puuttuu :whistle: Taidetaan muuttaa tavarat ensin autotalliin ja asua itse ties missä :/

Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
pukkaa muuttostressia paalle :headwall:

sama täällä ens viikolla pitäisi päästä muuttamaan eikä noi kamat meinaa millään mennä laatikkoon kauankohan menee ennen kuin ne saa uudesssa kodissa paikoilleen.......

Yhteistyössä