Onko muilla panetusongelmia liittyen ovikseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja biologiaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

biologiaa

Vieras
Mä en enää käytä hormonaalista ehkäisyä ja oon huomannut uuden puolen itsessäni. Kun on ovulaatioaika, mua panettaa ihan kamalasti, ja ihan sillai että katselen kaikkia miehiä housut märkänä. Ikinä ennen en oo huomannu tällasta. Omaa miestäni toki rakastan ja mielelläni häntä nytkin lempisin, jos hän olis kotona, mutta villit ajatukset on mielessä ollessani täällä "puutteessa". Vähän niinkun ymmärrän nyt sellasia posteljooni/putkimiesjuttuja.. Jos joku mies sattuu sopivaan aikaan paikalle, jos ois vielä "huono" mies tai ei miestä ollenkaan.

Ihan sama juttu, ovulaation aikaan kehrään kuin kiimainen kissa. Pillerit poistaa tämän halupiikin kokonaan, sen takia ne itse lopetin. Seksi silloin kun oikein haluttaa on kerrassaan ihanaa, etenkin sen oman kullan kanssa. Postimiestä en ole sentään kokeillut, enkä kokeile. Kaapissa on omia "elokuvia" näitä yksinäisiä hetkiä varten (ja joskus myös kahdenkeskisiä hetkiä). Seksin kanssa tuppaa vaan olemaan että mitä enemmän sitä ajattelee/harrastaa, niin sitä enemmän sitä tekee mieli. Mutta ajattele, monilla miehillä on kiima päällä koko ajan, etenkin 18-22 -vuotiailla. Siitä se sitten lähtee hyvin hitaasti tippumaan :) Vaimojen onneksi, säilyy joku roti täällä maan päällä ;)

Pari vuotta sitten alkoi itselläni sama juttu. Oma mies tekee paljon matkahommia, eikä ole aina tarvittaessa saatavilla ;) Ne päivät on ihan tuskaa. Olen asiakaspalvelutyössä, ja pitää myöntää että ovispäivinä melkein kuvittelen vaikka mitä mitä noiden miesten kanssa tekisin. En siis todellakaan ole miestäni pettämässä, mutta mielikuvitus lentää. Aluksi hämmensi, mutta nyt olen oppinut ottamaan sen rikkautena, onhan se hienoa että haluttaa :)

[QUOTE="emppu";28975347]Pari vuotta sitten alkoi itselläni sama juttu. Oma mies tekee paljon matkahommia, eikä ole aina tarvittaessa saatavilla ;) Ne päivät on ihan tuskaa. Olen asiakaspalvelutyössä, ja pitää myöntää että ovispäivinä melkein kuvittelen vaikka mitä mitä noiden miesten kanssa tekisin. En siis todellakaan ole miestäni pettämässä, mutta mielikuvitus lentää. Aluksi hämmensi, mutta nyt olen oppinut ottamaan sen rikkautena, onhan se hienoa että haluttaa :)[/QUOTE]

Kai sitten masturboitte? Miksi olla tuskaisena?

Yhteistyössä