Onko muilla ollut viime aikoina hassua kurkkukipua?

Kärppänä heinälatoon

Tunnettu jäsen
27.04.2007
14 912
42
48
Mikähän mun kurkkuun on tullut... Viikon ajan jo ollut kurkku nielastessa arka, muuten ei kipeä (eikä tuo nielasukaan niin paljon estä, ettenkö syödä voisi. Valitettavasti :xmas: ). Mutta mitään flunssaa ei ole tullut, vaikka kovasti oon semmoista odotellut...

Onko nyt liikkeellä jotain pelkkää kurkkukipu(flunssa)virusta? :D

Mulla ei edes ole ollut flunssaa tai mitään sen kaltaista kuukausiin. :o Ihan vain pelkkä arka kurkku. :| En viitsi popsia särkylääkettä (kun en voi ottaa kuin panadolia ja toisaalta sekin ois turhaa, kun ei tämä niin paljon satu. Menossa siis rv 34). Pitänee kysyä neuvolasta huomenna, mut meinasin, et onko nyt jotain tämmöstä pöpöä liikkeellä.. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Mulla ei edes ole ollut flunssaa tai mitään sen kaltaista kuukausiin. :o Ihan vain pelkkä arka kurkku. :| En viitsi popsia särkylääkettä (kun en voi ottaa kuin panadolia ja toisaalta sekin ois turhaa, kun ei tämä niin paljon satu. Menossa siis rv 34). Pitänee kysyä neuvolasta huomenna, mut meinasin, et onko nyt jotain tämmöstä pöpöä liikkeellä.. :xmas:
Tää voi kuulostaa tyhmältä, mutta voisko se olla joku närästysjuttu?

Alkuperäinen kirjoittaja Florence:
Tää voi kuulostaa tyhmältä, mutta voisko se olla joku närästysjuttu?

No ei itse asiassa kuulosta, kun tiiän kyllä, et sekin saa kurkun kipeeksi. Mut koskaan ennen ei ole tullut tälleen... Siis närästyksestä mulla on voinut tulla silleen "olenpa huutanut paljon" -kipeeksi, mut tosiaan nyt ei ole sellaista yhtään. ...ei sillä, voipa tämä silti närästyksestäkin olla, vaikka ei mitenkään erikoisen paljon närästäkään. :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla on joskus ollut kurkku niellessä kipeä ja johtunut propuista

Mistä? :D

Nielurisojen onteloihin(?) kertyy kaikkea töhnää, joka voi sitten joskus pullahtaa ulos semmosina haisevina palleroina

Ahaa... Pitää kysyä huomenna neuvolassa. Siinä mielessä tämä on vähän hassu, että tuntuu vaan vasemmalla puolella.. :xmas:

Yhteistyössä