Onko muilla ollut ongelmia tuon uuden pampers-kerhon kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hermostunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hermostunut

Vieras
Kun sinne saa nykyään kerättyä pisteitä samalla tavalla kuin liberolle. No lisäsin sinne kaikkien vanhojenkin vaippapakettien koodit, koska siellä lahjojen laatu parempi kuin liberolla. Menin sitten yksi päivä lisäämään koodeja niin kaikki vanhat pisteeni olivat hävinneet!! Otin yhteyttä asiakas palveluun niin heidän mukaansa tililleni ei ole koskaan lisätty pisteitä! Kyllä otti päähän kun olen heittänyt kaikki koodit jo roskiin ja muutamasta jo laittamasti koodista en pystynyt niitä enää uudelleen lisäämään. Onko muilla ollut ongelmia sen kanssa?

Anteeksi nyt kauheasti, mutta minulla on hieman isompia murheita.
Älä silti loukkaannu, kyllä minuakin joskus pienemmät asiat harmittavat, kun vaivaa on kuitenkin nähnyt.

mammuttimarkkinoilta ostamien pakettien koodit ei mulla kelvannut sinne,mutta tänään ostamani paketin koodi kelpasi enkä alkanut soittelemaan minnekkään,koska ei noi nyt niin maata kaatavia juttuja ole mulle.

Juu aivan varmasti on isompiakin murheita, myös minulla. Mutta ajattelin kysäistä vaan että onko muilla ollut samaa, koska otti minua päähän. Anteeksi nyt vaan kauheasti. Enkä mä mihinkään soittanut vaan laitoin s-postia, en mäkään tuollaisen asian takia mihinkään ala soittelemaan.

Olin kerännyt koodeja puhelimeeni ja aloin juuri tilaamaan "palkintoani". Kaikki sujui hienosti ja sain vahvistuksen tilauksesta s-postiini.Vahvistuksessa sanottiin, että minun pitää toimittaa kuitit ostamistani tuotteista, jotta saan palkintoni. WTF!?! Eihän mulla ENÄÄ mitään kuitteja ole! Aika kettu kerho, sanon minä!

[QUOTE="Pettynyt";26369729]Olin kerännyt koodeja puhelimeeni ja aloin juuri tilaamaan "palkintoani". Kaikki sujui hienosti ja sain vahvistuksen tilauksesta s-postiini.Vahvistuksessa sanottiin, että minun pitää toimittaa kuitit ostamistani tuotteista, jotta saan palkintoni. WTF!?! Eihän mulla ENÄÄ mitään kuitteja ole! Aika kettu kerho, sanon minä![/QUOTE]

niinhän siellä kerhon sivuilla sanotaan..ihan syystä,että jos joku vaikka menee kauppaan huvikseen keräämään koodeja ja sitten syöttää ne kaikki kerralla,niin vähemmästäkin herää epäillys..
ei mullakaan ole kaikista vaipoista kuitteja,koska mies on ostanut osan ja ei ole kuitteja koskaan kotiin asti tuonut..jos en saa sitten palkintoja,niin ei voi mitään..pamperseja käytetään joka tapauksessa jatkossakin.

Sain tanaan kaksplussa lehden mukana arvokupongin josta saa pisteita. Noh yritin lisaa koodin numerot niin se valittaa etta koodit eivat ole enaa voimassa. Huono kerho, libero parempi...ja tuo kuitti juttu on ihan alytonta, kuka sailyttaa kuitit ja kka maksaa kuittien lahettamisen pampersille?

Kun lukis ne ohjeet sieltä sivuilta.. ^^ Se ei maksa mitään että lähetät kuitit pamperssille vaan vastaanottaja maksaa postimaksun. Ja mulla ainakin eka lahja tuli ilman kuittien lähetystä mutta nyt joudun lähettämään kun toisen lahjan meinaan lunastaa.

Ja mun mielestä on reilua pyytää säilyttämään kuitit jos jotain ilmatteeksi haluaa, ettei kuka vaan niitä koodeja syötä vaikkei vaippoja ostakaan. Jos kuitti hukassa niin jättää sen paketin sitten merkkaamatta.

Älkää hyvät ihmiset tehkö asioista niiiiiin hankalia..

Yhteistyössä