Onko muilla ollut ongelmia Klarnan laskutuksen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei tullut laskuja ollenkaan, luulin jo että on hukkunut jonnekin postin sekaan mutta kai nyt jonkun huomautuslaskun sentäs olisin nähnyt! Sitten pamahti vain kauhean iso perintämaksu johon oli tullut reippaasti lisää maksua. Kyllä otti päähän! En saanut soitettua sinne kuitenkaan, voiskohan vielä jälkikäteen valittaa moinen systeemi??

Tilasin satasella, päätin maksaa Klarna tilinä. Vasta laskusta huomasin, perustamiskustannus tms oli 40 euroa!! :D joten palautin tuotteet, enkä enää ikipäivänä käytä klarnan tiliä!

Alkuperäinen kirjoittaja kyllä!;28945811:
Ei tullut laskuja ollenkaan, luulin jo että on hukkunut jonnekin postin sekaan mutta kai nyt jonkun huomautuslaskun sentäs olisin nähnyt! Sitten pamahti vain kauhean iso perintämaksu johon oli tullut reippaasti lisää maksua. Kyllä otti päähän! En saanut soitettua sinne kuitenkaan, voiskohan vielä jälkikäteen valittaa moinen systeemi??

Hei,

Harmillista kuulla, että sinulla on ollut huono kokemus Klarnan maksutavasta.

Klarna Lasku lähetään sinulle erikseen postitse, tuotteiden mukana tai sähköpostitse. Laskun lähettämistavan voit tarkistaa käyttämäsi verkkokaupan kotisivuilta tai asiakaspalvelusta.
Ellet ole vastaanottanut laskuasi, olet aina tervetullut ottamaan asiakaspalveluumme yhteyttä, lähetämme mielellämme sinulle kopion laskustasi.
Olet tervetullut myös tutustumaan kotisivujemme www.klarna.fi "Omat Sivut" -palveluun, jonka kautta voit tarkastella Klarna Laskujasi, ladata laskusi PDF tiedostona ja siirtää eräpäivää.

Ellemme ole vastaanottaneet maksusuoritustasi laskullesi, tulemme lähettämään sinulle muistutuslaskun. Muistutuslasku lähetetään aina postitse. Ellemme ole vastaanottaneet maksusuoritusta myöskään muistutuslaskulle, etenee laskusi perintätoimistolle.

Jos sinulla on kysyttävää tai haluat antaa palautetta, voit kirjoittaa meille sähköpostia osoitteeseen palaute@klarna.fi.

Ystävällisin terveisin,
Kaisa
Klarnan Asiakaspalvelu

Tilasin satasella, päätin maksaa Klarna tilinä. Vasta laskusta huomasin, perustamiskustannus tms oli 40 euroa!! :D joten palautin tuotteet, enkä enää ikipäivänä käytä klarnan tiliä!

Hei,

On aina ikävä kuulla, jos jollakin asiakkaistamme on ollut ikävä kokemus Klarnan kautta. Tavoitteenamme on tarjota helppoja ja turvallisia maksutapoja, joiden avulla nettishoppailu olisi mukavaa. Harmillista kuulla, ettei sinun kohdalla ole näin käynyt.

Monet Klarna Tili -maksutapaa tarjoavat verkkokaupat tarjoavat erilaisia korottomia kampanjoita. Näihin korottomiin kampanjoihin kuuluu ns. kampanjan avausmaksu. Avausmaksu suuruus vaihtelee kampanjan pituuden ja verkkokaupan mukaan.
Kampanjaan kuuluvista kuluista voit aina lukea lisää käyttämäsi verkkokaupan kotisivuilta.

Halutessasi voit laittaa minulle asiasta palautetta sähköpostitse osoitteeseen palaute@klarna.fi.

Ystävällisin terveisin,
Kaisa
Klarnan Asiakaspalvelu

Siis mä en ymmärrä kuinka ihmisillä on näin paljo huonoja kokemuksia????????? Kun mulla ei oo ollu mitään ongelmia...Kaikki on toiminu niinku pitääkin. Oon tilannu korottomalla ja korollisella ja laskulla ja tiliin. Ja monesta eri kaupasta. Siis oikeesti, onko mulla vain jostain syystä ollu tosi hyvä säkä?

Siis mä en ymmärrä kuinka ihmisillä on näin paljo huonoja kokemuksia????????? Kun mulla ei oo ollu mitään ongelmia...Kaikki on toiminu niinku pitääkin. Oon tilannu korottomalla ja korollisella ja laskulla ja tiliin. Ja monesta eri kaupasta. Siis oikeesti, onko mulla vain jostain syystä ollu tosi hyvä säkä?

Samaa olen lukenut ja ajatellut, että olenko ainoa, jolla ei mitään ongelmia myös :D

Hyvää sanottavaa vaan klarnasta!!!

iHmiset purnaa niin turhasta kyllä aina, mutta onneksi on keksitty klarna!!! ;)

[QUOTE="heh";28949300]Samaa olen lukenut ja ajatellut, että olenko ainoa, jolla ei mitään ongelmia myös :D

Hyvää sanottavaa vaan klarnasta!!!

iHmiset purnaa niin turhasta kyllä aina, mutta onneksi on keksitty klarna!!! ;)[/QUOTE]

Hei,

Tosi mukava kuulla hyvistä kokemuksista Klarna maksutavoilla!
Tämä on juuri se mihin pyrimmekin, tarjota helppoja ja turvallisia maksutapoja nettiostoksiin.

Mukavia nettiostoshetkiä!

Ystävällisin terveisin,
Kaisa
Klarnan Asiakaspalvelu

Pelkäsin jo asioida kyseisen puljun kanssa, niin paljon on negatiivista firmasta kuullut. Riskillä tein tilauksen. Ensimmäinen sujui ongelmitta, mutta toinen lasku jäi sitten mystisesti tulematta, ja tänään päksähti postiin muistutus laskusta, jota en ole koskaan saanut. Monellakohan on vielä tätä ongelmaa? Luulisi kuluttaja-asiamiehen jo asiasta kiinnostuvan. Lähetin reklamaation sähköpostin kautta, katsotaan, katoaako mystinen 5 euron huomautusmaksu.

Siitähän kasvaa melko iso summa, kun tuhansille asiakkaille saman tempun tekee! Erittäin epäilyttävää, ja vältän varmasti kyseisen firman palveluja, ja kehoitan kaikkia tuttuja myös välttämään.

Hei Heydon,

Todella ikävä kuulla kokemuksestasi.

Klarna Laskut lähetään joko postitse, tuotteiden mukana tai sähköpostitse. Laskun lähetystapa vaihtelee verkkokaupoittain ja oman laskusi lähetystavasta voit lukea lisää käyttämäsi verkkokaupan kotisivuilta.

Laskusi voit ladata PDF tiedostona myös kotisivuiltamme www.klarna.fi Omat Sivut palvelun kautta. Olet myös tervetullut ottaamaan asiakaspalveluumme yhteyttä, jos et ole vastaanottanut laskuasi. Lähetämme mielellämme sinulle kopion laskustasi.

Hienoa kuitenkin kuulla, että olet jo ollut yhteydessä asiakaspalveluumme. Halutessasi voit myös kirjoittaa meille palautetta osoitteeseen palaute@klarna.fi.

Mukavaa syksyn jatkoa!

Terveisin,
Kaisa
Klarnan asiakaspalvelu

Yhteistyössä