S
"shihtzu"
Vieras
Esikoinen on nyt 2,5v ja lähes jokainen ilta on yhtä taistelua. Joinain iltoina poika käy suht helposti nukkumaan, mutta silloinkin minun pitää olla vierellä ja hieman pitää kiinni, mutta sitten on iltoja jolloin vaan riehuttaisiin ja pyörittäisiin ja minun pitää ottaa poika kunnolla kainaloon ja pitää "väkisin" sitä siinä. Hetken huutaa ja sitten on valmis käymään nukkumaan.
Sitten kun nukahtaa niin nukkuu kyllä aamuun asti, mutta se nukahtaminen on aina ollut tuolle vaikeaa. Ihan vauvasta asti illat ovat olleet vaikeita.
Nuoremman kanssa illat ovat ihan lastenleikkiä, sen vaan pistää sänkyyn ja sammuttaa valot, niin sinne se nukahtaa hetken päästä.
Kauankohan tuota taistelua tuon esikoisen kanssa kestää, pitääkö mun vielä kouluiässäkin se nukuttaa.
Sitten kun nukahtaa niin nukkuu kyllä aamuun asti, mutta se nukahtaminen on aina ollut tuolle vaikeaa. Ihan vauvasta asti illat ovat olleet vaikeita.
Nuoremman kanssa illat ovat ihan lastenleikkiä, sen vaan pistää sänkyyn ja sammuttaa valot, niin sinne se nukahtaa hetken päästä.
Kauankohan tuota taistelua tuon esikoisen kanssa kestää, pitääkö mun vielä kouluiässäkin se nukuttaa.