Onko muidenkin miehet näin idiootteja?

• Viestiketjun aloittaja Vieras789
  • Ensimmäinen viesti
Vieras789
Mulla oinasmies itse aina oikeessa ja muut väärässä. Julkisesti rähisee mulle ihan pienestäkin asiasta. Valitti kerran kaupan kassalla, että paljonko peitot maksoi jotka hyvää hyvyyttäni MAKSOIN! Meidän talossa ludeongelmaa ja miehen mielestä mitään ongelmaa ei ole, kun häntä ei ole purtu. Minua on purtu ja meilläkin niitä löytyi. Meillä on koko talo myrkytyksessä ja mies vaan kauhistelee...

Muutenkin on huono isä yhdelle lapsellemme jo koululainen kylläkin. Minä olen kasvattanut käytännössä lapsemme yksin. Äitinsä kuvittelee kuinka hyvä isä hänen poikansa on, totuutta en ole kehdannut vielä kertoa. Ei siivoa koskaan, valittaa kyllä jos sotkuista, ei ole lapsemme kanssa, ym. lista on loputon.

Lähtisin heti, jos työttömälle tarjottaisiin asuntoa mutta kun ei! Toivottavasti joskus pääsee töihin kunhan tuon täydennyskoulutuksen aloitan pian. Toivottavasti niitä hyviä miehiä on mullekkin joskus tarjolla....

Ei ole yhtään hölmömpää ajatella, että horoskooppi vaikuttais ihmisen luonteeseen kuin ajatella, että ihonväri vaikuttaa ihmisen luonteeseen, ja jälkimmäinen ajattelu jännästi täällä kuitenkin rehottaa.

Joiltain nyt vaan puuttuu joku hienosäätö päästä.

Ei ole yhtään hölmömpää ajatella, että horoskooppi vaikuttais ihmisen luonteeseen kuin ajatella, että ihonväri vaikuttaa ihmisen luonteeseen, ja jälkimmäinen ajattelu jännästi täällä kuitenkin rehottaa.

Joiltain nyt vaan puuttuu joku hienosäätö päästä.
No mun nähdäkseni on kyllä ihan loogista olettaa, että kulttuuri vaikuttaa ihmisen luonteeseen. Muutama poikkeus ei enemmistöstä ei muuta sitä, mitä enemmistö on.

"Jepulis"
Joo, mun mies makselee sillon tällön kauppamaksut, kämpästä ei oikeestaan (kerran maksanut melkein 2 vuodenaikana jotakin), sähkölaskua ei koskaan, vesilaskua ei koskaan… Eilen sain haukut siitä, että olisin kuulemma onnellinen vain, jos hän maksaisi kaiken.

Jep. Eli on. Muidenkin miehet on idiootteja. Toivottavasti ei kaikkien.

jhha
Ei ole miestä. Kun lukee tuon niin sanon, että onneksi ei ole. Jos toi tuntuu susta inhottavalta niin sillä ei ole merkitystä tekeekö jonkun muun mies noin, ei se ole sen hyväksyttävämpää käytöstä. Varmaan siinä onas miehessä on niitä hyviiä ominaisuuksia jotka sitten pehmittää noita huonoja koska hänen kanssaan olet. Kaikilla meillä on huonot tapamme.

Mullakin oli hieman hullu oinaspoikaystävä ja oinasihailija, onneks ei oo enää :D en tie mikä niitä riivaa
Mun miues ihmettelee myös mikä noita (meitä) oinaita oikein vaivaa. :D

Mulla ei ole idioottia miestä. Tai onhan toi melkoinen idiootti välillä. Mutta on mun idiootti. Hyväksyn hänet kuitenkin kaikkine idiootteine piirteineen.
Onneksi mun mies hyväksyy mut myös idiootteine piirteineni.

Kukapa ei olisi joskus idiootti? Onneksi mieheltäni löytyy järkeäkin päästä ja käytännöllisyyttä. Hän myös kantaa vastuunsa ja toimii aina perheensä etujen mukaisesti. Ainakin parhaalla tavallaan. Kukapa meistä täysin erehtymätön olisikaan?

ilmeisen idiootti
Miksi ihmeessä naiset tuntuvat aina keräävän idioottimiehiä vierelleen. Ainakin näistä kirjoituksista päätelleen. Olisiko vika naisissa, jotka ovat idiootteja. Niiden on kaiketi pakko ottaa, niitä joille sattuvat kelpaamaan.

"Joopa"
Mielenkiintoinen ajatus sinulla AivanSama :D

Miten se ihonväri liittyy siihen kulttuuriin? Jos on syntynyt suomessa, tai vaikkapa adoptoitu suomeen vauvana niin miten se ihon väri siihen kulttuuriin liittyy? Liittyykä tukan väri ja silmien väri myös? Entä jos värjää hiuksensa muuttuuko kulttuuriperintö myös? Entäs värilliset piilarit?

Ja tässä pähkinä purtavaksi: jos tavallinen valkoinen suomalainen pariskunta saa vauvan vaikkapa afrikassa ja synnyinmaa siis on vaikkapa somalia -> mikä on tämän vauvan kulttuuri? Entä sitten kun muuttavat takaisin suomeen? Valkoinen somali :D

Että voisitko siirtyä tähän päivään noiden ajatustes kanssa.

haluu tietää
[QUOTE="Joopa";30460803]Mielenkiintoinen ajatus sinulla AivanSama :D

Miten se ihonväri liittyy siihen kulttuuriin? Jos on syntynyt suomessa, tai vaikkapa adoptoitu suomeen vauvana niin miten se ihon väri siihen kulttuuriin liittyy? Liittyykä tukan väri ja silmien väri myös? Entä jos värjää hiuksensa muuttuuko kulttuuriperintö myös? Entäs värilliset piilarit?

Ja tässä pähkinä purtavaksi: jos tavallinen valkoinen suomalainen pariskunta saa vauvan vaikkapa afrikassa ja synnyinmaa siis on vaikkapa somalia -> mikä on tämän vauvan kulttuuri? Entä sitten kun muuttavat takaisin suomeen? Valkoinen somali :D

Että voisitko siirtyä tähän päivään noiden ajatustes kanssa.[/QUOTE]

Mikä on Suomessa syntyneiden somalien jälkeläisten kulttuuri?

En ole käsittääkseni väittänyt kertaakaan ihonvärin liittyvän kulttuuriin?
Väitin kulttuurin vaikuttavan ihmisen luonteeseen.

Pitäisköhän sun siirtyä lukemisen opettelun ja ymmärtämisen kanssa tähän päivään?

Ethän sä ole oikeasti noin keila?
Etkö sä tiedä mitä tarkoittaa kulttuuri?

Yhteistyössä