K
Kuuma?
Vieras
Meillä lapset (8vja 3v) molemmat valittaneet pääkipua viime päivien aikana ja mietin että johtuuko tuo nyt näistä ilmoista. Hattu on molemmilla ulkona päässä ettei siitäkään pitäisi johtua. Miten muilla?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kuuma? :Meillä lapset (8vja 3v) molemmat valittaneet pääkipua viime päivien aikana ja mietin että johtuuko tuo nyt näistä ilmoista. Hattu on molemmilla ulkona päässä ettei siitäkään pitäisi johtua. Miten muilla?
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Juoko ne varmasti tarpeeksi?
Alkuperäinen kirjoittaja una:suojaako hattu silmiä? mulle tulee pää kipeäksi kun aurinko osuu silmii ja joutuu siristelee
Alkuperäinen kirjoittaja Kuuma? :Alkuperäinen kirjoittaja una:suojaako hattu silmiä? mulle tulee pää kipeäksi kun aurinko osuu silmii ja joutuu siristelee
Kolmevuotiaalla on kyllä vaan huivi päässä eli ei suojaa silmiä. :/
Alkuperäinen kirjoittaja una:Alkuperäinen kirjoittaja Kuuma? :Alkuperäinen kirjoittaja una:suojaako hattu silmiä? mulle tulee pää kipeäksi kun aurinko osuu silmii ja joutuu siristelee
kokeile jollain suojaavammalla hatulla jos auttais yhtään tai sit aurinkolaseilla.
Alkuperäinen kirjoittaja Kuuma? :Alkuperäinen kirjoittaja una:suojaako hattu silmiä? mulle tulee pää kipeäksi kun aurinko osuu silmii ja joutuu siristelee
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Alkuperäinen kirjoittaja Kuuma? :Alkuperäinen kirjoittaja una:suojaako hattu silmiä? mulle tulee pää kipeäksi kun aurinko osuu silmii ja joutuu siristelee
Huivi on perkeleestä. :saint:
Se vain hiostaa, ei pidä viileänä. Ja urheilujuoma tai vaika Osmosal on hyvä nesteytyskonsti.