Onko muiden lapsille tullut pääkipua nyt helteillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kuuma?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kuuma?

Vieras
Meillä lapset (8vja 3v) molemmat valittaneet pääkipua viime päivien aikana ja mietin että johtuuko tuo nyt näistä ilmoista. Hattu on molemmilla ulkona päässä ettei siitäkään pitäisi johtua. Miten muilla?

Aurinkolaseja ei kyllä ole mutta vettä olen yrittänyt juottaa/tarjota vähän väliä. Mikä on muuten määrä kolmevuotiaalla, minkä verran aurinkoisella säällä pitäisi nestettä saada?

En tiedä mikä olisi suositeltava määrä nestettä päivässä näin helteellä, mutta itselläni ainakin alkaa päätä särkeä jos en ole juonut tarpeeksi. Eiköhän tuo ole lapsillakin sama juttu. Liiallinen auringossa oleskelu (etenkin ilman lakkia) saattaa myös tehdä saman tempun.

Alkuperäinen kirjoittaja Kuuma? :
Meillä lapset (8vja 3v) molemmat valittaneet pääkipua viime päivien aikana ja mietin että johtuuko tuo nyt näistä ilmoista. Hattu on molemmilla ulkona päässä ettei siitäkään pitäisi johtua. Miten muilla?

Annatko tarpeeksi juotavaa. Siis ihan vettä.

Alkuperäinen kirjoittaja una:
suojaako hattu silmiä? mulle tulee pää kipeäksi kun aurinko osuu silmii ja joutuu siristelee

Kolmevuotiaalla on kyllä vaan huivi päässä eli ei suojaa silmiä. :/

kokeile jollain suojaavammalla hatulla jos auttais yhtään tai sit aurinkolaseilla.

suojaako hattu silmiä? mulle tulee pää kipeäksi kun aurinko osuu silmii ja joutuu siristelee

kokeile jollain suojaavammalla hatulla jos auttais yhtään tai sit aurinkolaseilla.

Pitää laittaa vaikka lippis, sehän ainakin suojaa silmiä.

Huivi on perkeleestä. :saint:

Se vain hiostaa, ei pidä viileänä. Ja urheilujuoma tai vaika Osmosal on hyvä nesteytyskonsti.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:

Huivi on perkeleestä. :saint:

Se vain hiostaa, ei pidä viileänä. Ja urheilujuoma tai vaika Osmosal on hyvä nesteytyskonsti.

Minkä ikäiselle saa urheilujuomaa antaa?

Yhteistyössä