R
rikkinäinen
Vieras
Meidän päivärytmi on rikkinäinen ja mua väsyttää siksi. Vauva herää aamulla 06-07, ekoille unille käy 08.30-09. Tällöin mennään ulos ja siksi nukkuu yleensä jopa 2h. Seuraaville unille käy klo.14 aikaan ja nukkuu noin 30min, joskus tunnin. Illalla nukkuu vielä yhdet 30-60 min unet klo.18 maissa ja yöunille käy klo.23. Näideen "pidempien" unien välissä nukkuu 5-15 minuutin torkkuja miten sattuu.
Onko mun mahdollista pidentää päikkäreitä ja jos, miten? Aamu- ja iltaunien aikaan ollaan ulkona esikoisen kanssa joten vauva nukkuu myös ulkona. Iltapäivällä sisällä.Nukkuisi pidempään kyllä kantoliinassa, liikkuvissa vaunuissa tai tissi suussa mutta ei aina ole mahdollista kun on mulla esikoinenkin hoidettavana.
Vauva kärsii iltaisin joskus vatsakivuista ja koko päivän pulauttelusta. Olen täysimettäjä ja karsinut jo ruokavaliotani. Pulautteluun on käytössä lääke.
Yöt menee hyvin. Nukku 23-06 parilla syötöllä kun saa nukkua ihan mussa kiinni.
Onko mun mahdollista pidentää päikkäreitä ja jos, miten? Aamu- ja iltaunien aikaan ollaan ulkona esikoisen kanssa joten vauva nukkuu myös ulkona. Iltapäivällä sisällä.Nukkuisi pidempään kyllä kantoliinassa, liikkuvissa vaunuissa tai tissi suussa mutta ei aina ole mahdollista kun on mulla esikoinenkin hoidettavana.
Vauva kärsii iltaisin joskus vatsakivuista ja koko päivän pulauttelusta. Olen täysimettäjä ja karsinut jo ruokavaliotani. Pulautteluun on käytössä lääke.
Yöt menee hyvin. Nukku 23-06 parilla syötöllä kun saa nukkua ihan mussa kiinni.