Vai saako sillä hurruutella miten lystää, naapurien "iloksi " vaikkapa kahteentoista asti yömyöhällä ympäri omaa pihaa????
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja -:Oletko taajama-alueella?
Entä kunnan yleiset järjestyssäännöt?
Alkuperäinen kirjoittaja Beijja:miksi ei saisi omalla pihalla ajaa? autollaki saa jos ei mene yleiselle tielle.sivusta seuranneena kun eräät terrorisoi naapureita äänien takia. jopa siitä että omalle pihalle ajettiin ensin yleistä tietä pitkin.poliisitkin nauro
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Alkuperäinen kirjoittaja Beijja:miksi ei saisi omalla pihalla ajaa? autollaki saa jos ei mene yleiselle tielle.sivusta seuranneena kun eräät terrorisoi naapureita äänien takia. jopa siitä että omalle pihalle ajettiin ensin yleistä tietä pitkin.poliisitkin nauro
Kyse on siitä, että ajelevat vielä puolenyön aikaan illalla...melko hyvin kuuluu. :/
Saanko mäkin sit ajaa meidän autolla ihan huvikseni edes takaisin pitkin yhteistä pihatietä vaikkapa aamu kuudesta, kun heillä nukutaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Beijja:Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Alkuperäinen kirjoittaja Beijja:miksi ei saisi omalla pihalla ajaa? autollaki saa jos ei mene yleiselle tielle.sivusta seuranneena kun eräät terrorisoi naapureita äänien takia. jopa siitä että omalle pihalle ajettiin ensin yleistä tietä pitkin.poliisitkin nauro
Kyse on siitä, että ajelevat vielä puolenyön aikaan illalla...melko hyvin kuuluu. :/
Saanko mäkin sit ajaa meidän autolla ihan huvikseni edes takaisin pitkin yhteistä pihatietä vaikkapa aamu kuudesta, kun heillä nukutaan?
sehän on sun asiasi. tämä tapaus jota itse seurailin jne niin tapahtui päivällä.toki sielä pojat ajeli mopolla jne iltaisin ja vähän myöhempään yöllä.mitä auttaa soittaa poliisille jos omalla pihalla niin tekee ?
Alkuperäinen kirjoittaja Beijja:itse en tykkäis en.enkä antais omien enää rällätä myöhään ,tietty se riippuu lasten iästä ym.ja vanhemmista itsestään. mutta eipä asialle voi tehdä juuri mitään. varsinkin jos omasta talosta ja pihasta kyse. nää naapurit soitti poliisit paikan päälle ja sai lähinnä naurut ja pyysivät soittaa oikeasta asiasta. silti tuokin sota jatkuu vuodesta toiseen.nyt yrietään saada ne muualle muuttamaan keinolla millä hyvänsä ja vaan sen takia koska henk.koht ongelmia keskenään lasten takia.
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Alkuperäinen kirjoittaja Beijja:Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Alkuperäinen kirjoittaja Beijja:miksi ei saisi omalla pihalla ajaa? autollaki saa jos ei mene yleiselle tielle.sivusta seuranneena kun eräät terrorisoi naapureita äänien takia. jopa siitä että omalle pihalle ajettiin ensin yleistä tietä pitkin.poliisitkin nauro
sehän on sun asiasi. tämä tapaus jota itse seurailin jne niin tapahtui päivällä.toki sielä pojat ajeli mopolla jne iltaisin ja vähän myöhempään yöllä.mitä auttaa soittaa poliisille jos omalla pihalla niin tekee ?
No en mä nyt haluakaan soittaa poliisille...ja vanhempani ovat sitä mieltä, että eivät haluaisi pilata naapurisopua tämän vuoksi...mutta ei se minusta oikein järkevältä meiningiltä vaikuta. Näillä naapureilla on heppoja pihassaan ja mietiskelin, että eikö niiltä mee hermo siitä surrutuksesta..?
Ja viime syksynä ajoivat meidän tontillakin. Ei kiva.
Alkuperäinen kirjoittaja Beijja:Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Alkuperäinen kirjoittaja Beijja:Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Alkuperäinen kirjoittaja Beijja:miksi ei saisi omalla pihalla ajaa? autollaki saa jos ei mene yleiselle tielle.sivusta seuranneena kun eräät terrorisoi naapureita äänien takia. jopa siitä että omalle pihalle ajettiin ensin yleistä tietä pitkin.poliisitkin nauro
No en mä nyt haluakaan soittaa poliisille...ja vanhempani ovat sitä mieltä, että eivät haluaisi pilata naapurisopua tämän vuoksi...mutta ei se minusta oikein järkevältä meiningiltä vaikuta. Näillä naapureilla on heppoja pihassaan ja mietiskelin, että eikö niiltä mee hermo siitä surrutuksesta..?
Ja viime syksynä ajoivat meidän tontillakin. Ei kiva.
no luulis kyllä. teidän pihalle ei kyllä mun mielestä ole asiaa. luulisi että vanhemmilta menisi jo v käyrän puolelle ku koko ajan mopo tai muu pärisee siinä mutta kai se johtuu siitä et ne on omien lasten ääniä.veikkaisin et jos teidän suunnasta kuuluisi samaa olisi toisessa pihassa äkänen akka =/ nää on vähän tympeitä juttuja.mut tosiaan tuo tapaus jonka tunnen jatkuu vieläkin...eikä sielä edes kukaan pahemmin ajele mut tää naapuri kirjaa autot ym ketkä menee siitä yhteistä tietä pitkin. emäntä valittaa kun päiväunet häiriintyy hänellä ym..eli siel se on jo kiusantekoa.
ehkä voisit kuitenkin sanoa naapureille ihan ohimennen tai kysästä?