Hilkka
Minä löysin tänään pojalle ensi talveksi Reima tecin haalarit, maksoi vain 65e ja ovh 129e. Ostin pari numeroa isommat. Eipähän tule kaikkia talvihankintoja sitten kerralla.
Mitä sun lapset sit käyttää? Mekin asutaan etelässä, mut toppahaalarit silti käytössä. Niiden alla vain sukkahousut ja trikoopaita tms plussakeleillä. Välikausihaalarin alle sais tunkea vaikka kuinka paljon vaatteita nollakelilläAlkuperäinen kirjoittaja Vieras:Enpä viittinyt ostaa kun tämä oli jo toinen talvi peräkkäin kun ei periaatteessa tullut talvea.:/ Eli kohta ei talvipukuja enää tarvita, ainakaan täällä etelässä...
Meille tytölle olen ostanut 3 numeroa suuremmat ja hyvin on mennyt ja kun pakkaset ens vuonna alkaa tammikuussa niin uudet kengät on jo aleeista hankittuAlkuperäinen kirjoittaja ap:Siis minusta ihan hirveästi säästää kun ostaa alesta. Olisin ostanut kengätkin, mutta en osannut arvioida kokoa.
Milläs vaatteilla sinä itse kuljet, ei se lämpöasteet mutta viima ja maan kylmyys.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:No en todellakaan laita lapselle mitään toppahaalaria jos plussa-asteita on yli 5!!!
Kyllä maa on kuitenkin aika kylmä. Kokeilepa ite istua maassa välikausivaatteissa! Omanikin ulkoilevat toppapuvuissa VAIKKA on plussaa.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:No en todellakaan laita lapselle mitään toppahaalaria jos plussa-asteita on yli 5!!!