Onko mitään tehtävissä......seksi ei kiinnosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zxc
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

zxc

Vieras
mies kärsi kun tosiaan seksi ei kiinnosta mua ollenkan, ei hänen kanssa, eikä kenenkään muun kanssa. ensin olin raskaana, sitten synnytys, mutta nyt kun vauva on jo koht 4 kk, mies yrittää vihjata ja teke aloitteet, mutta mä en halu :(

auttakaa mua!

Johtuu osittain raskaus/imetyshormooneista, synnytys/raskaus pelosta ja ennen kaikkea VÄSYMYKSESTÄ.. Mulla oli sama joskus, Halut palautuivat normaaleiksi kun esikoinen oli 2v

Ahaa, et kertonut tuosta ennemmin. No ei kaikki vaan oo niin seksuaalisesti aktiivisia. Paree miehen tottua tai olla tuttumatta. Toki voit joskus antaa vaikkei mieli niin tekisikkään, tosin se pakko-seksi ei sitä seksiä ainakaan takaisin tuo mutta auttaa ehkä liittoa pysymään kasassa. Mieti tarkaan kumpi sulle on tärkeempää

Mun seksihalut palautui, kun jätettiin KAIKKI hormonaalinen ehkäisy pois. Kumia käytetään nyt ja mies on kohta menossa sterilissaatioon.

Mieskin on sanonut, ettei mistään hinnasta vaihtaisi mua siihen entiseen emäntään. Seksi ei kiinnostanut ja mielialan vaihtelut oli kauheita. Nyt on haluja vaikka muille jakaa ja mä olen aina (no, melkein aina) hyvällä päällä. Suosittelen!

[QUOTE="hoo";23555714]Mun seksihalut palautui, kun jätettiin KAIKKI hormonaalinen ehkäisy pois. Kumia käytetään nyt ja mies on kohta menossa sterilissaatioon.

Mieskin on sanonut, ettei mistään hinnasta vaihtaisi mua siihen entiseen emäntään. Seksi ei kiinnostanut ja mielialan vaihtelut oli kauheita. Nyt on haluja vaikka muille jakaa ja mä olen aina (no, melkein aina) hyvällä päällä. Suosittelen![/QUOTE]

vasektomia auttoi. Nyt ollaan kuin teinit! Ihanaa olla omilla hormoneilla:)

[QUOTE="hoo";23555714 begin_of_the_skype_highlighting**************23555714******end_of_the_skype_highlighting]Mun seksihalut palautui, kun jätettiin KAIKKI hormonaalinen ehkäisy pois. Kumia käytetään nyt ja mies on kohta menossa sterilissaatioon.

Mieskin on sanonut, ettei mistään hinnasta vaihtaisi mua siihen entiseen emäntään. Seksi ei kiinnostanut ja mielialan vaihtelut oli kauheita. Nyt on haluja vaikka muille jakaa ja mä olen aina (no, melkein aina) hyvällä päällä. Suosittelen![/QUOTE]

emme käytä,siis mä en käytä hormonaalista ehkäisyä.enkä oo käyttäny varmaan neljään vuoteen...

Jos seksi on joskus kuitenkin kiinnostanut, eikä tosiaan ole käytössä hormonaalista ehkäisyä, masennuslääkkeitä tms. lääkitystä, joka voisi vaikuttaa asiaan, niin käy puhumassa lääkärille asiasta.

Yhteistyössä