Onko mitään mikä auttaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Villivadelma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Villivadelma

Aktiivinen jäsen
19.08.2005
3 906
0
36
tähän helvetilliseen selkäkipuun?! |O Viikkoja kasassa 30 ja selkä menee vaan huonompaan kuntoon.Hankala istua,hankala seisoa.Mutta kun ei voi makoillakaan koko päivää kun pitäis olla töissä..Nyt pari päivää on koko selkä kyllä ollu niin pahasti jumissa,että hermot menee!! :headwall:

No eipä siihen auta kuin lepo ja särkylääke, jos sekään. Eli lääkärin pakeille, jos ei töissä pysty olemaan. Itsekin olen sairaslomalla nyt äitiysloman alkuun asti, kun ei selkä kestänyt töissä. Viikkoja nyt kasassa 32+1

Alkuperäinen kirjoittaja Nipsuliina:
No eipä siihen auta kuin lepo ja särkylääke, jos sekään. Eli lääkärin pakeille, jos ei töissä pysty olemaan. Itsekin olen sairaslomalla nyt äitiysloman alkuun asti, kun ei selkä kestänyt töissä. Viikkoja nyt kasassa 32+1

Lääkärille on aika perjantaina...Kävin kolme viikkoa sitten lääkärillä ja olis laittanu mut jo sillon sairaslomalle.Oli kohdunsuu vähän pehmennyt..Nyt kai se on pakko luovuttaa ja ottaa sairasloma vastaan.Ois vaan ollu kiva jaksaa olla töissä äippäloman alkuun asti..

onks sulla ristiliitoksessa vika? Mulla se löysty vk10 nii etten kahteen viikkoon kunnolla kävelly, loppuajasta tuntu oikeesti sitlä että mä leviän kävellessä ku jokisen eväät, mut kamalinta oli kun tuli synnytys kun enhä mä kyenny makaamaan selällään ees pehmeessä sängyssä ni mitä se sit oli siinä synnytyspöydällä.. Meinas tulla tenkkapoo et kuis ponnistan tenavan ulos kun ei oikein kärsiny jännittää selän lihaksia..

Uusimmat

Yhteistyössä