siis ne jo jakaa rahaa ihmisille ihan kiva idea,paljon nuo 4pkt sitten makaa?mulla ei oo mitään hajua edes liberon hinnoista,mä vaan ostanAlkuperäinen kirjoittaja Saaru:Mäkin kävin eilen satsaamassa sen 4pkt pamppersseja, saa sitten lähettää kuitit ja ean-koodit niin saa sen 20e takasin
Joo-o! Mulle tuli kotiin semmoinen mainos ja kuori, missä voi sitten laittaa kuitit ja eanit menee ja rahaa tulee tilille 45pvä sisällä. Mä ostin 2pkt housuvaippoja, 1 active fit ja sit "tavisvaippoja" Ostin prismasta ja makso(mulle) n 37e (saan henkilökunta alea -15%). Halvalla siis lähtee ku maksaa siis vain 17e noi vaipat. Tää pamppersin tarjous on voimassa kesä-heinäkuussa ostetuissa vaipoissa.Alkuperäinen kirjoittaja jybis:siis ne jo jakaa rahaa ihmisille ihan kiva idea,paljon nuo 4pkt sitten makaa?mulla ei oo mitään hajua edes liberon hinnoista,mä vaan ostanAlkuperäinen kirjoittaja Saaru:Mäkin kävin eilen satsaamassa sen 4pkt pamppersseja, saa sitten lähettää kuitit ja ean-koodit niin saa sen 20e takasin
joo tuli meillekkin tämä kuori kesäkuunlopussa :/Alkuperäinen kirjoittaja Saaru:Joo-o! Mulle tuli kotiin semmoinen mainos ja kuori, missä voi sitten laittaa kuitit ja eanit menee ja rahaa tulee tilille 45pvä sisällä. Mä ostin 2pkt housuvaippoja, 1 active fit ja sit "tavisvaippoja" Ostin prismasta ja makso(mulle) n 37e (saan henkilökunta alea -15%). Halvalla siis lähtee ku maksaa siis vain 17e noi vaipat. Tää pamppersin tarjous on voimassa kesä-heinäkuussa ostetuissa vaipoissa.Alkuperäinen kirjoittaja jybis:siis ne jo jakaa rahaa ihmisille ihan kiva idea,paljon nuo 4pkt sitten makaa?mulla ei oo mitään hajua edes liberon hinnoista,mä vaan ostanAlkuperäinen kirjoittaja Saaru:Mäkin kävin eilen satsaamassa sen 4pkt pamppersseja, saa sitten lähettää kuitit ja ean-koodit niin saa sen 20e takasin