Onko minun pylly mennyt rikki vai enkö minä vain enää osaa kakata?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kakka Hätä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kakka Hätä

Vieras
Minulla on kova kakkahätä ja tunnen, että suolessani on iso kasa kakkaa, mutta kun yritän kakata niin kakkaa ei tule :-(

Apua oikeasti mitä minä teen jos minä en enää pysty kakkaamaan niin minua odottaa todella nolo tapa kuolla kun minä täytyn pikku hiljaa kakasta kunnes räjähdän sillä seurauksella että iso kasa kakkaa lentää ympäriinsä :-(

Anteeksi nyt, mutta en voi olla nauramatta.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Yritä syödä suklaata vessanpöntöllä, juoda lämmintä kaakaota, olla kippuraasennolla. Kyllä se siitä---> Stemppapo

et_osaa.jpg

Yks tuttu vanhus kuoli sairaalassa kun hän aina valitti että mahaan sattuu mutta kukaan ei kuunnellut..no ei ollut ulostanut aikoihin ja kun tehtiin ruumiinavaus niin oli mahakin täynnä ulostetta.