onko minulla oikeutta rakkauteen kaiken pahan jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mary"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mary"

Vieras
lapsesta aina 17-vuotiaaksi asti olin pedofilian uhri, tämän jälkeen sain elää kolme hyvää vuotta kunnes minut raiskattiin kahdesti. nykyään saan apua mutta en ole varma pääsenkö tästä ahdistuksesta, pelosta sekä arkuudesta koskaan eroon. on sanomattakin selvää etten pidä seksistä enkä halua että minuun kosketaan sillä tavalla. etenkään miesten puolelta. lisäksi lapsuuden perheeni oli kylmä ja julma (liittyy pedofiliaan) eikä minua koskaan rakastettu. haluaisin niin kovasti että löytäisin miehen ja saisin kokea rakkauden, mutta ei kai kukaan mies huoli tällaista rikkinäistä ja pelokasta naista, joka ei kykene (ehkä) koskaan seksiin. olenko jo ihan toivoni menettänyt?

kiitos kun jaksoitte lukea ja anteeksi kun avauduin. olen aika yksinäinen enkä tutustu uusiin ihmisiin helposti.

Olen tosi surullinen, että olet joutunut kokemaan asioita, joita kenenkään ei ikinä pitäisi joutua kokemaan :hug: Toivottavasti pystyt vielä voittamaan menneisyytesi, voimia!

Tottakai olet :) käytkö terapeutilla? Ensimmäiseksi sun täytyy rakastaa itseäsi (edes vähän) Mä kyllä uskon ettei oikealle miehelle tuo ole mikään ongelma. Rakastavia ja helliä miehiäkin on!

[QUOTE="vieras";27036645]Tottakai olet :) käytkö terapeutilla? Ensimmäiseksi sun täytyy rakastaa itseäsi (edes vähän) Mä kyllä uskon ettei oikealle miehelle tuo ole mikään ongelma. Rakastavia ja helliä miehiäkin on![/QUOTE]

käyn terapiassa.

[QUOTE="...";27036662]Tottakai sinulla on oikeus rakastaa ja tulla rakastetuksi! Olethan saanut, ja saatko edelleen, apua? Terapiaa?[/QUOTE]

olen saanut apua ja käyn terapiassa.

Totta kai sinulla on oikeus! Aivan varmasti tulee vastaan se, joka pystyy sinua eheyttämään tässä asiassa. Mutta ennen kaikkea sinun eheytettävä itse itsesi ja opittava rakastamaan itseäsi, kuten jou yllä sanoikin, edes vähän.
Terapian lisäksi hyvänä apuna voisi olla aromaterapia, sillä monilla öljyillä voidaan vahvistaa itsetuntoa ja omaa naiseutta, jotka molemmat ovat sinulla ymmärrettävästi haavoittuneet ja ehkä hukassa. Lempeä hieronta, joka aromaterapiahoidossa tehdään, saattaisi myös helpottaa kosketuksen pelkoa. Oppisit sietämään sitä, että kehoasi kosketetaan.

Olin itsekin pitkään pedofilian ja sitten seksuaalisen hyväksikäytön kohteena. Löysin silti ymmärtäväisen ja ihanan miehen, joka ei vaadi seksiä kun siihen en psyykkisesti kykene.

Sinulla on oikeus rakkauteen :hug:

Totta kai sinulla on oikeus. Ja oikeus tulla kunnioitetuksi sellaisenasi ilman että toinen ajattelee että loukkaat häntä.

Äläkä suotta pelkää avautumista. Tosi ystävät "jaksavat" avautumista ihmeen paljon, eivät toki loputtomiin mutta tarpeeksi. Kunhan muistaa kiittää kuuntelemisesta. Itsekin tarvitsen hyvää kuuntelijaa.

Kaverilleni oli käynyt samoin lapsena :( Hän löysi ihanan rauhallisen ja hellän miehen johon rakastui, ja läheisyys alkoi tuntua miellyttävältä. Kesti pitkään ennenkuin pääsivät seksiin asti, ensin oppi luottamaan mieheen. Tarkoitan tämän rohkaisuksi, sinunkin tulevaisuuteen on mahdollista sisältyä paljon rakkautta

Totta kai sinulla on oikeus! Aivan varmasti tulee vastaan se, joka pystyy sinua eheyttämään tässä asiassa. Mutta ennen kaikkea sinun eheytettävä itse itsesi ja opittava rakastamaan itseäsi, kuten jou yllä sanoikin, edes vähän.
Terapian lisäksi hyvänä apuna voisi olla aromaterapia, sillä monilla öljyillä voidaan vahvistaa itsetuntoa ja omaa naiseutta, jotka molemmat ovat sinulla ymmärrettävästi haavoittuneet ja ehkä hukassa. Lempeä hieronta, joka aromaterapiahoidossa tehdään, saattaisi myös helpottaa kosketuksen pelkoa. Oppisit sietämään sitä, että kehoasi kosketetaan.

mistä tuota aromaterapiahoitoa saa?

Yhteistyössä