Onko minulla oikeus perua kaupat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jaahasq
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jaahasq

Vieras
Ostin netistä yksityiseltä ennen joulua tuotteen, puhe oli postittaa heti joulun pyhien jälkeen. Tänään kyselin tuotteesta ja ei ole postittanut. Ehdotin myyjälle kaupanpurkua koska en tarvitse tuotetta enää. Myyjä ei suostu vaan ilmoitti postittavansa joskus ensi viikolla kunhan jaksaa mennä postiin.

[QUOTE="vieras";22829415]No eihän se ole myyjän vika, jos et tarvitse enää tuotetta. Mun mielestä ei ole oikeutta purkaa. Huuto on sitova.[/QUOTE]

Jos ei ole kyseessä huuto.net. Kyse on nyt myyjän vetkuilusta kun EI jaksa postittaa maksamaani tuotetta. Mulle asia on ok, jos tuote postitetaan viimeistään maanantaina, mutta myyjä selitteli ummet ja lammet kuinka ei jaksa mennä lasten kanssa postiin ennen ensi viikonloppua tai sitten vasta sitä seuraavalla viikolla. Rahat myyjällä on ollut jo melkein 3 viikkoa.

[QUOTE="aloittaja";22829456]Jos ei ole kyseessä huuto.net. Kyse on nyt myyjän vetkuilusta kun EI jaksa postittaa maksamaani tuotetta. Mulle asia on ok, jos tuote postitetaan viimeistään maanantaina, mutta myyjä selitteli ummet ja lammet kuinka ei jaksa mennä lasten kanssa postiin ennen ensi viikonloppua tai sitten vasta sitä seuraavalla viikolla. Rahat myyjällä on ollut jo melkein 3 viikkoa.[/QUOTE]

No on tuo kyllä aika paksua! Grrr... Kurja juttu vaan, että vaikka sulla periaatteessa olisi oikeus kaupan purkuun, niin eihän se noin yksityisten välisessä kaupassa mene. Ei auta kuin odottaa koska se idiootti jaksaa siine postiin talsia, koska voin kuvitella, ettei se kyllä ikipäivänä sulle niitä rahoja palauta... :(

Yhteistyössä