Onko minulla joku tauti? :( (Intiimi juttu)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Help!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Help!

Vieras
Minulla on ollut jo muutaman kuukauden ajan pahkura tuolla alapäässä :( On isojen häpyhuulten sisäpuolella. Tai siis toisen niistä. Tuota nyt aloin tarkemmin tutkimaan niin on sellainen ihan valkoinen näppylän tapainen muutos. Vähän muistuttaa finniä, mutta ei kumminkaan ole. Ihan kuin ihon alla oisi valkoinen kivi. Vaikea selittää... Mutta on kovan tuntuinen ja melkein pikkurillin pään kokoinen. Se ei ole kipeä. Tuli mieleen onko minulla joku hiton tauti.
Saman miehenkaa olen ollut 14v ja on 4 lastakin. Vieraissa en ole käynyt...

Vois tosiaan olla tukkeutunut talirauhanen tms. Heti vaan tuli sellainen olo et onkohan mulla joku hiton tauti? Ei siis ole mitään muita oireita. Gynelläkkin kävin Mehiläisessä marraskuussa. Papa on viimeksi otettu 2010, sen vois käydä varm vuoksi otattaa. Meihiläisen kautta sitä en yleensä ota kun on liika kallis.

kondylooma? kannattas se papa jo otattaa pian ...tuo voi olla harmiton. Itse en vaan suhtaudu enää kevyesti alapään ongelmiin... Itselläkään ei ole mikn villi elämä takana,sama mies ja kaksi lasta ja niin vaan sitä leikattiin syövänesiasteita pari vuotta sitten kohdunsuulta :( nyt taas papa tulossa ja pelottaa,kun on ollut alamahakipuja ja outoa vuotoa...josko joudun uuteen leikkaukseen?!!

Yhteistyössä