Onko miesten helpompi lähestyä rumia kuin kauniita naisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Copycat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Copycat

Jäsen
05.06.2009
418
0
16
Kysyin miespuoliselta työkaveriltani läpällä, että miksi kaikki rumat saavat poikaystävän, mutta kauniit eivät? Tämä vastasi että ei kauniita naisia uskalla lähestyä samalla tavalla kuin rumia, katsos ei tunnu niin pahalta, jos saakin pakit rumemmalta kuin kauniimmalta.

Aloin vähän epäillä että onkohan noin, mutta tarkemmin ajateltuna kyllä omassakin kaveripiirissä ne vähemmän kauniit elävät vakaassa parisuhteessa ja kauniimmat saavat osakseen vain jotain satunnaista flirttailua. Oletteko huomanneet saman? Voiko tässä olla mitään todenperää?

No jaa, luulen että se on ihmisen luonteesta enemmän kiinni. Jos on kaunis, avoin, seurallinen ja ystävällinen, niin kyllä sitä vientiä varmaankin riittää, mutta jos on kaunis, ylimielinen ja töykeä, niin tuskinpa kukaan haluaa lähestyäkään.

Minusta siinä on kyseessä ihan joku muu kuin naisten kauneus tai rumuus. Tosin mä en ole sieltä kauneimmasta päästä, joten se voi vaikuttaa mielipiteeseeni :D

Kyse on ehkä ennemmin miehen itsetunnosta ja naismausta ketä hän lähestyy.

ja missäs on se määritelmä, että tuo on ruma ja tuo kaunis ? vai muuttuuko sitä siis simsalabim rumaksi jos suhteeseen alkaa ? ja entäs jos eroaa - tuleeko rumasta kaunis :o

en allekirjoita näkemystäsi.

En osaa sanoa, koska en ole mies. Mutta mun on aina ollut helpompi lähestyä niitä tavallisia mattimeikäläisiä kuin jotain filmitähden näköisiä. Ehkä sitä on ollut sen verran realisti, ettei ole uskonut käyvän kovin hyvä flaksi minkään "Mr Universumin" kohdalla.