bertta
musta ei. mitään ei ole pakko esitellä jos niin ei halua. en ymmärrä tätä vanhemmille tai muille sukulaisille kumppanin esittelyjä. pah! ihan turhan päivästä paskan jauhamista ja pilkun nussimista.
samoinAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No, mä kyllä esittelisin. Kun mä ainakin haluan jakaa vanhempieni kanssa elämääni jonkun verran ja haluan, että tietävät, mitä mulle kuuluu ja noin...
siis niinpä. suku todella on pahin. mä teen omat päätkseni itse eikä ne vittu kuulu pätkääkään kenellekään. itse olen tieni valinnu siinä ei ole muilla mtn sanomista. vittu että nuo vitun sukulaiset ottaa kaaliin!Alkuperäinen kirjoittaja clivia:En ole esitellyt eikä mua ole esitelty.Me eletään ihan meidän omaa elämää,kavereille esitelty on kyllä.Suku on pahin.Ei kuulu niille ja onneksi ollaan molemmat siitä asiasta täysin samaa mieltä.
Onko sun sukulaiset siis jotain ihan kauheita?Alkuperäinen kirjoittaja ap:siis niinpä. suku todella on pahin. mä teen omat päätkseni itse eikä ne vittu kuulu pätkääkään kenellekään. itse olen tieni valinnu siinä ei ole muilla mtn sanomista. vittu että nuo vitun sukulaiset ottaa kaaliin!Alkuperäinen kirjoittaja clivia:En ole esitellyt eikä mua ole esitelty.Me eletään ihan meidän omaa elämää,kavereille esitelty on kyllä.Suku on pahin.Ei kuulu niille ja onneksi ollaan molemmat siitä asiasta täysin samaa mieltä.
on todellakin. ei äiti ole, mutta isäni on niin julma ja kamala ettei kukaan muu kuin minä voi tietää sitä.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Onko sun sukulaiset siis jotain ihan kauheita?Alkuperäinen kirjoittaja ap:siis niinpä. suku todella on pahin. mä teen omat päätkseni itse eikä ne vittu kuulu pätkääkään kenellekään. itse olen tieni valinnu siinä ei ole muilla mtn sanomista. vittu että nuo vitun sukulaiset ottaa kaaliin!Alkuperäinen kirjoittaja clivia:En ole esitellyt eikä mua ole esitelty.Me eletään ihan meidän omaa elämää,kavereille esitelty on kyllä.Suku on pahin.Ei kuulu niille ja onneksi ollaan molemmat siitä asiasta täysin samaa mieltä.
No sitten tietysti on ihan ymmärrettävää, jos et halua viedä miestä isälle näytille.Alkuperäinen kirjoittaja ap:on todellakin. ei äiti ole, mutta isäni on niin julma ja kamala ettei kukaan muu kuin minä voi tietää sitä.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Onko sun sukulaiset siis jotain ihan kauheita?Alkuperäinen kirjoittaja ap:siis niinpä. suku todella on pahin. mä teen omat päätkseni itse eikä ne vittu kuulu pätkääkään kenellekään. itse olen tieni valinnu siinä ei ole muilla mtn sanomista. vittu että nuo vitun sukulaiset ottaa kaaliin!Alkuperäinen kirjoittaja clivia:En ole esitellyt eikä mua ole esitelty.Me eletään ihan meidän omaa elämää,kavereille esitelty on kyllä.Suku on pahin.Ei kuulu niille ja onneksi ollaan molemmat siitä asiasta täysin samaa mieltä.
isäni on todella kova rasisti ja hän vihaa kaikkia, jopa minua. hän on erittäin negatiivinen ja hullu.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No sitten tietysti on ihan ymmärrettävää, jos et halua viedä miestä isälle näytille.Alkuperäinen kirjoittaja ap:on todellakin. ei äiti ole, mutta isäni on niin julma ja kamala ettei kukaan muu kuin minä voi tietää sitä.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Onko sun sukulaiset siis jotain ihan kauheita?Alkuperäinen kirjoittaja ap:siis niinpä. suku todella on pahin. mä teen omat päätkseni itse eikä ne vittu kuulu pätkääkään kenellekään. itse olen tieni valinnu siinä ei ole muilla mtn sanomista. vittu että nuo vitun sukulaiset ottaa kaaliin!Alkuperäinen kirjoittaja clivia:En ole esitellyt eikä mua ole esitelty.Me eletään ihan meidän omaa elämää,kavereille esitelty on kyllä.Suku on pahin.Ei kuulu niille ja onneksi ollaan molemmat siitä asiasta täysin samaa mieltä.